فرماندار اسلام آبادغرب مطرح کرد:

تا پایان سالجاری فاز 2 بیمارستان اسلام آبادغرب به بهره برداری می رسد

کد خبر: 295921
|
13:21 - 1395/09/07
نسخه چاپی
تا پایان سالجاری فاز 2 بیمارستان اسلام آبادغرب به بهره برداری می رسد
اسلام آبادخبر: فرماندار اسلام آبادغرب گفت: تا پایان سالجاری فاز 2 بیمارستان امام خمینی (ره) اسلام آبادغرب به بهره برداری می رسد.

به گزارشاسلام آباد خبر،  صبح امروز در جلسه ای باحضور فرماندار و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی مسائل و مشکلات برخی از پروژه های مهم شهرستان در فرمانداری اسلام آبادغرب مورد بررسی قرار گرفت.

 

 فرماندار اسلام آباد غرب در جلسه بررسی وضعیت پروژه فاز 2 بیمارستان گفت: در حال حاضر100 نفر نیروی کار در این پروژه فعالند و بجز نقاشی،چیلر ،کف پوش و آسانسور کلیه کارهای فاز 2 بیمارستان انجام شده و این پروژه از پیشرفت فیزیکی 95 درصد برخوردار است .

 

وی افزود: در سالجاری مبلغ 7 میلیارد تومان اعتبار برای تجهیز این بیمارستان در نظر گرفته شده و بر اساس پیش بینی امسال 50 نفر نیروی کار جذب این پروژه خواهند شد و در سال آینده که کار تجهیزات این پروژه به اتمام برسد 150 نفر نیروی انسانی جذب کار در این بیمارستان خواهند شد و تاکید داریم همه نیروهای بکار گرفته شده در این بیمارستان باید بومی اسلام آباد غرب باشند.

 

فرماندار اسلام آباد غرب گفت:  با حمایت و پیگیری نماینده  مردم در مجلس شورای اسلامی  و توجه ویژه دانشگاه علوم پزشکی استان دستگاه MRIاین بیمارستان بصورت رایگان به شهرستان وارد شده است .

 

در ادامه این جلسات  پیرامون مسائل و مشکلاتی همچون پسماند و دفع زباله، راه دسترسی مسکن مهر، تجهیز کتابخانه های میناشی مرکزی و شیان،روکش آسفالت راههای روستایی شیان  حسن آباد و آسفالت داخل شهر حمیل،عملیات اجرایی دانشکده فنی مهندسی،عملیات اجرایی گلخانه هیدوپونیک و آبرسانی به باغات تجر اکبرو تجهیز دهکده ملی مهارت با حضور مدیران کل استان و شهرستان بحث و تبادل نظر صورت گرفت و مصوبات لازم برای رفع این مشکلات به تصویب اعضا رسید.

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد