امام جمعه اسلام آبادغرب:

آمریکا باید منتظر واکنش ملت ایران نسبت به برجام باشد

کد خبر: 295942
|
15:39 - 1395/09/12
نسخه چاپی
 آمریکا باید منتظر واکنش ملت ایران نسبت به برجام باشد
اسلام آبادخبر: امام جمعه شهرستان اسلام آبادغرب گفت: اکنون که تحریم های ایران 10 سال تمدید شده، ملت ایران تشخیص داده اند که آمریکا برجام را نقض کرده است و آمریکا باید منتظر واکنش ملت ایران نسبت به برجام باشد.

به گزارشاسلام آباد خبر، حجت الاسلام سید امیر محمدی پور در خطبه های نمازجمعه اسلام آبادغرب اظهار کرد: تقوا بدون بصیرت انسان را نجات نمی دهد و اگر انسان از توطئه های دشمن غافل شد و در جایی که اسلام به  کمکش نیاز داشت و او نشست و عبادت کرد ، این شخص عاقبت به خیر نخواهد شد.

 

وی افزود:  یکی از نقشه های دشمن  برای نگه داشتن مسلمانان در خواری و خفت، اختلاف افکنی در بین حکومت های اسلامی است که این اختلاف افکنی منشاء های متعددی نظیر؛ اختلاافات مذهبی، اختلافات قومی قبیله ای و اختلافات سیاسی دارد.

 

امام جمعه شهرستان اسلام آبادغرب با بیان اینکه باید زیر نظر پرچم ولایت فقیه به وحدت نظر برسیم، گفت: مقام معظم رهبری فرمودند؛ که اگر آمریکا برجام را پاره کند ما آن راآتش می زنیم.

 

وی افزود: اکنون که تحریم های ایران 10 سال تمدید شده، ملت ایران تشخیص داده اند که آمریکا برجام را نقض کرده است و آمریکا باید منتظر واکنش ملت ایران نسبت به برجام باشد.

 

خطیب جمعه اسلام آبادغرب گفت: غربی ها این همه وقت ملت ما را تلف کردند و مسئولین ما را پای میز مذاکره کشاندند و از همان ابتدا تمام هدف ما از مذاکره برداشتن تحریم ها بود.

 

وی افزود: ملت ایران در مقابل آمریکا هیچ وقت ذلت از خود نشان نداده شاید برخی از دیپلمات های ما ذلت نشان دادند اما ملت ایران در طول دفاع مقدس و بعد از آن نیز ثابت کردند که هیچ ترس و واهمه ای از دشمنان ندارند.

 

حجت الاسلام محمدی پور با بیان اینکه ملت ایران دوران ذلت را پشت سر گذاشته و امروز آمریکا و غربی ها از اقتدار ملت ایران می ترسند، گفت: ترس دشمنان برای این است که ملت ایران به آیه 60 سوره انفال( همان آیه ای که روی آرم سپاه نوشته شده) عمل کردند، یعنی طوری آماده شوید که دشمنان خدا و دشمنان شما از شما بترسند.

 

وی افزود: وقتی غربی ها بعد از این همه مذاکره، امضا گرفتن ، قول دادن و کاغذ رد و بدل کردن در مقابل جهانیان می آیند و تحریم های ایران را 10 سال دیگر تمدید می کنند این دهن کجی به ملتی است که 38 سال در مقابل توطئه های آمریکا مقابل کرده و نگذاشته دشمن به هدفی که می خواسته برسد.

 

امام جمعه شهرستان گفت: آقای ترامپ که به تازگی وارد این بازی شده، مثل اینکه سوابق ایران و آمریکا در دستش نیست و  از ملت ایران شناخت ندارد که این همه رییس جمهور آمریکایی آمدند و رفتند اما نتوانستند ملت ایران را به زانو در آورند اما به لطف خدا در دوران همین ترامپ، آمریکا در مقابل اسلام به زانو در خواهد آمد.

 

وی تصریح کرد: این برجام تجربه ای شد که بیشتر فرمایشات رهبر معظم انقلاب را قبول کنیم ، چون معظم له بیشتر از ما می فهمد و برای انقلاب نسبت به همه ما دلسوز تر است و ایشان سال ها با آمریکا جنگیده و دشمن را خوب شناخته و از این به بعد باید پا به پای رهبر انقلاب پیش برویم و بصیرت یعنی همین.

 

وی با اشاره به فرمایشات رهبری، خاطرنشان کرد: به آمریکا هیچ اعتمادی نیست و به قولی که می دهد هم اعتمادی نیست و این برای برخی افراد خوش خیال هم  روشن شد.

 

حجت الاسلام محمدی پور در خطبه اول نیز ضمن دعوت مسلمین به تقوا، گفت: تقوا برای همه مردم امنیت و سعادت در زندگی دنیا و آخرت می آورد.

 

وی با بیان اینکه؛ هر عبادتی که انجام می دهیم باید رضای خداوند را در نظر بگیریم، تصریح کرد: خلاصه کردن وجود مبارک اولیاء خدا را در حاجت های مادی بعلت کمی معرفت است.

 

محمدی پور  با اشاره به آیات قرآن و فرمایشات پیامبر(ص) همه مسلمانان را به هوشیاری و وحدت کلمه دعوت نمود و نسبت به اختلاف افکنی دشمنان از راه اختلاف سلیقه های دینی ، مذهبی، قومی و سیاسی هشدار داد.

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد