آیت الله محمدی عراقی:

پیوند9دی با عاشورا و عشق به امام حسین(ع) از عوامل مهم شکست فتنه 88 بود/دشمنان به دنبال توسعه شبکه های نفوذ خود و برنامه ریزی برای ایجاد فتنه ای دیگر هستند

کد خبر: 296065
|
15:44 - 1395/10/09
نسخه چاپی
پیوند9دی با عاشورا و عشق به امام حسین(ع) از عوامل مهم شکست فتنه 88 بود/دشمنان به دنبال توسعه شبکه های نفوذ خود و برنامه ریزی برای ایجاد فتنه ای دیگر هستند
اسلام آبادخبر: نماینده مردم استان کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری در مراسم گرامیداشت سالروز 9 دی در مسجد جامع اسلام آبادغرب ضمن گرامیداشت 9دی روز بصیرت به تبیین نقشه های دشمنان برای ایجاد فتنه و براندازی نظام اسلامی ایران پرداخت.

به گزارشاسلام آباد خبر، آیت الله محمدی عراقی نماینده مردم استان کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری در مراسم گرامیداشت سالروز 9 دی در مسجد جامع اسلام آبادغرب اظهار داشت: 9دی روز بصیرت و میثاق با ولایت است و حضور پرشکوه مردم در این روز یک بار دیگر عظمت مردم ایران و وفاداری آنها نسبت به انقلاب اسلامی و نسبت به مقام عظمای ولایت را به اثبات رساندند.

 

وی افزود: با الهام از آیات قرآن ، تجربه های گران سنگ انقلاب اسلامی ، با بهره گیری از کلمات نورانی امام(ره) و رهنمود های مقام معظم رهبری گوشه ای از عظمت ملت ایران و انقلاب اسلامی که محصولاتی همچون 22 بهمن و 9 دی را به بار آورده است و دنیا را به حیرت واداشته و در برابر ملت ما به زانو در آورده با شما سخن می گویم.

 

وی با بیان اینکه؛ کلمه ایام الله یک واژه قرآنی است که امام راحل به ما تعلیم نمودند، گفت: 15 خرداد، 22 بهمن و 9 دی یوالله هستند، چون خدای متعال اراده کرده است مردم مومن آزاد باشند و مردم با ایمان عزیز و آگاه باشند، همه روز ها روز خدا هستند اما یوم الله نیستند، روزی که طاعت خدا غالب است ومومنان عزیزند و دشمنان خدا ذلیل هستند آن روز، روز خدایی است.

 

نماینده مردم استان کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری تاکید نمود که از این روز ها باید برای آینده درس بگیریم تا این مایه عزت و ثمره خون شهدا( انقلاب اسلامی) را سالم به دست آیندگان بسپاریم.

 

وی افزود: " فتنه" که مقام معظم رهبری بر آن تاکید دارند چیزی نیست که امروز به وجود آمده باشد، بلکه تاریخ اسلام پر از فتنه است، قتنه یعنی یک فضای غبار آلودی که انسان های مومنی که ایمان شان ضعیف است را دچار گمراهی می کند.

 

آیت الله محمدی عراقی خاطرنشان کرد: در صدر اسلام مردمی که پیامبر را دیده بودند و از ایشان شنیده بودند که علی، حسن، حسین و فاطمه کیست، دچار فتنه و گمراهی و اشتباه شدند و فرق بین علی و معاویه را نفهمیدند و همین فتنه بود که فاجعه عاشورا را به بار آورد و قتل فرزند پیامبر محصول گمراهی مردم در فتنه بود.

 

وی افزود: درمان بیماری فتنه و تشخیص حق و باطل "بصیرت" است، بصیرت یعنی چشم باز،بینایی و آگاهی و بصیرت سیاسی یک نوع بصیرت است که مقام معظم رهبری بر آن تأکید دارند.

 

 

نماینده مردم استان کرمانشاه در مجلس خبرگان بیان کرد: مسئله انتخابات در خرداد 88 اتفاق افتاد و ما امروز 9 دی را گرامی می داریم و بین خرداد و 9 دی بیش از 7 ماه فاصله است و در این مدت باید ببینیم چه اتفاقی افتاد که ثمره آن تبدیل به 9 دی شد، با مطالعه این مدت انسان می فهمد فتنه یعنی چه و کلید حل فتنه(بصیرت) یعنی چه.

 

وی افزود: صبر، تحمل و بردباری مردم و رهبری در طول این 8 ماه ثمره شیرین " بصیرت" را داد که میوه آن حماسه 9 دی بود.

 

آیت الله محمدی عراقی خاطرنشان کرد: مردم عزیز ما به دنبال حق هستند اما میلیون ها نفر از مردم دچار اشتباه و فتنه شدند که بردباری و روشنگری مقام معظم رهبری، تحمل، خون دل خوردن و زحمات روشنگران انقلاب باعث شد که حقایق برای مردم آن چنان روشن شود که حماسه 9 دی خلق شود.

 

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: کار بجایی رسید که گفتند انتخابات بهانه است و اصل نظام نشانه است و دشمنان به این شکاف ایجاد شده در بین مردم امید بسته بودند.

 

این عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: بنا بر اعترافات مقامات آمریکایی، مقام معظم رهبری به گونه ای در ایام فتنه مدیریت بحران کردند که به ما درس داد و اگر صبر و تحمل ایشان نبود واقعیت برای مردم مشخص نمی شد.

 

وی افزود: یکی از نتایج تلخ فتنه 88 تشدید تحریم ها بود، ما 9 دی امید دشمنان را تبدیل به یأس نمود و دشمنان فهمیدند که اشتباه کردند و مردم ایران را نشناخته اند.

 

آیت الله محمدی عراقی با بیان اینکه؛ نقش الهی بودن انقلاب، نقش مردمی بودن انقلاب و رابطه مستحکم بین مردم و رهبر از عوامل تاثیر گذار در خنثی نمودن توطئه 88 بود، گفت: پیوند نهم دی با عاشورا و عشق به امام حسین(ع) از عوامل مهم شکست فتنه 88 بود.

 

وی افزود: مردم ایران بصیر و قدرشناس هستند و همه چیز خود را از عاشورا و امام حسین(ع) می دانند و اهانت فتنه گران در عاشورای 88 نسبت به خیمه های امام حسین(ع) و علائم عزاداری اباعبدالله شد تیر خلاصی به فتنه و فتنه گران با دست خودشان زده شد و ماهیت آنها را روشن کرد و مردم فهمیدند که مسئله یک اختلاف انتخاباتی و سیاسی نیست.

 

نماینده مردم کرمانشاه در خبرگان رهبری ابراز داشت: جمهوری اسلامی ایران افتخار می کند که کشوری است که بیشترین انتخابات و مردم سالاری دینی در دنیا را برگزار کرده است و همه ناراحتی ما و غصه رهبری هم این بود که چرا این امتیاز حضور پر شور مردم و نقطه قوت ما را تبدیل به نکته ضعف کردند و این از بی بصیرتی آنها بود.

 

وی خاطرنشان کرد: در سال 88 رهبری 8 ماه صبر کرد تا مردم به صحنه آمدند و باید روز نهم دی را گرامی بداریم، چون روز پیروزی آگاهی و بصیرت بر نادانی و گمراهی و جهالت است، روز پیروزی صبر و مقاومت  و روز پیروزی مردم با تدبیر و هوشمند و روز شکست دشمن است.

 

 

آیت الله محمدی عراقی با بیان اینکه؛ دشمن همچنان دست اندرکار توطئه است، تصریح کرد: دشمنان هنوز با انقلاب درگیرند، پس ازروز 9 دی باید برای آنیده درس بگیریم چون حماسه 9دی اقتدار نظام را برگرداند.

 

وی افزود: پیروزی های فرزندان ملت و مدافعان حرم در جبهه های مقاومت منطقه محصول نهم دی است، اقتدار نیرو های مسلح و خنثی سازی توطئه حمله داعش به کشور نیز محصول 9 دی است.

 

نماینده مردم کرمانشاه در خبرگان رهبری با هشدار به لزوم هوشیاری در برابرنقشه های دشمنان برای انتخابات آینده کشور، گفت: دشمنان به دنبال توسعه شبکه های نفوذ خود در نقاط حساس ایران هستند وبا برنامه ریزی منتظر اتفاقاتی نظیر سال 88 در کشورهستند.

 

وی افزود: دشمنان می دانند موفقیت هسته ای ایران در مقابل کشورهای اروپایی و امریکایی محصول 9دی بود، لذا آن را هدف قرار دادند.

 

آیت الله محمدی عراقی با تاکید برتوجه به موقع به هشدار های رهبری  تصریح کرد: این بار دشمن دیگر به 8 ماه مهلت نخواهد داد تا افراد خفته را بیدار کنیم و تحلیل، تبیین کنیم،  این بار اگر خدای ناکرده دشمن به کمک نفوذی ها موفق شود فتنه ای ایجاد کند همان ابتدا کار را تمام می کند، چون دشمنان خودشان را ملامت می کنند که چرا در آن زمان حمله نظامی به ایران نکردند و فقط به پشتیبانی سیاسی و تبلیغاتی، فناوری و فضای مجازی بسنده کردند.

 

وی خاطرنشان کرد: مشکلات کشور به ویژه مشکلات معیشتی مردم در این استان بر کسی پوشیده نیست و همه ما می دانیم که مشکل بیکاری جوانان مشکل بزرگی است ولی آن چه مهم است این است که یک جریان مرموز می خواهد این گونه وانمود کند که اگر ما دست به دست دشمن بدهیم و در برابر دشمن تسلیم بشویم و دست ذلت به دشمن بدهیم، مشکلات حل می شود، اما کلام رهبری این است که خیر، مشکلات بیشتر خواهد شد.

 

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: ما باید با تکیه بر توانایی های مردم مان و امکانات درونی کشور را از مشکلات نجات دهیم، ما می توانیم و تمام تبلیغات دشمن این است که شما نمی توانید.

 

وی با بیان اینکه؛ مسئولیت سنگینی هم بر دوش مردم و هم بر دوش مسئولین است، افزود: باید بفهمیم در چه شرایطی هستیم، دشمنان می خواهند تولید ما بخوابد تا ما محتاج آنها باشیم، باید تلاش کنیم ،سختی بکشیم و زحمت بکشیم تا همانند برخی کشورها به جایگاه خوب برسیم.

 

 

انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد