گزارش/ جزئیات سرقت از بانک در اسلام آباد غرب

کد خبر: 296069
|
20:06 - 1395/10/10
نسخه چاپی
گزارش/ جزئیات سرقت از بانک در اسلام آباد غرب
اسلام آبادخبر: شب گذشته یکی از شعب بانک ملی اسلام آبادغرب مورد سرقت قرار گرفته و گفته می شود سارقان مبلغ ۳ میلیارد ریال را به سرقت برده اند.

به گزارشاسلام آباد خبر، عصر امروز یک مقام آگاه در گفتگو باخبرنگار این پایگاه خبری، از سرقت مبلغ قابل توجهی پول نقد از بانک ملی شعبه حدادعادل واقع در خیابان فرمانداری اسلام آبادغرب خبر داد.

وی با بیان اینکه جزئیات این حادثه بعدا" اطلاع رسانی خواهد شد، گفت: این حادثه مربوط به شب گذشته می باشد و سرنخ هایی بدست آمده که به شناسایی سارقان کمک خواهد کرد.

 

سرهنگ محمدرضا آمویی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه در این خصوص اظهار داشت: بعداز ظهر امروز به دنبال تماس رییس یکی از شعب بانک ملی اسلام آباد غرب با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سرقت از بانک، موضوع در دست بررسی قرار گرفت.

 

وی افزود: بلافاصله اکیپ پلیس آگاهی به محل سرقت اعزام شدند و صحنه جرم را مورد بررسی قرار دادند.

 

سرهنگ آمویی تصریح کرد: طبق اظهارات رییس بانک، دو میلیارد ریال وجه نقد از گاوصندوق بانک و دستگاه ATM مورد دستبرد قرار گرفته است.

 

این مقام انتظامی بیان داشت: همکاران ما با جدیت تا حصول نتیجه به تلاش خود ادامه می دهند.

 

مرصادنیوز هم در این رابطه نوشته؛

به گزارششبکه اطلاع رسانی مرصاد ،یک منبع آگاه از سرقت یکی از شعب بانک ملی شهرستان اسلام آباد غرب از توابع استان کرمانشاه توسط سارقان حرفه ای بانک  خبر داد.

 

وی افزود: سارقان در این سرقت- که طی شامگاه گذشته رخ داده است- ۳ میلیارد ریال را به سرقت بردند.

 

این منبع آگاه گفت: با توجه به تعطیلی روز جمعه متصدیان بانک تا عصر امروز هم متوجه این سرقت نشدند.

 

شایان ذکر است برخی رسانه ها در شبکه های اجتماعی شهرستان مبلغ سرقت شده را 220 میلیون ذکر کرده اند و هنوز هیچ مقام رسمی در این خصوص اظهار نظر نکرده است.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد