در نشست هم اندیشی روابط عمومی ها ی ادارات و اصحاب رسانه شهرستان مطرح شد/

فرماندار اسلام آبادغرب: دستگاه های اداری باید پاسخگوی عملکردشان باشند/رسانه ها نماینده مردم هستند

کد خبر: 296158
|
22:03 - 1395/10/27
نسخه چاپی
فرماندار اسلام آبادغرب: دستگاه های اداری باید پاسخگوی عملکردشان باشند/رسانه ها نماینده مردم هستند
اسلام آبادخبر: فرماندار اسلام آبادغرب در نشست هم اندیشی روابط عمومی ها ی ادارات و اصحاب رسانه شهرستان گفت: دستگاه های اداری باید پاسخگوی عملکردشان باشند.

به گزارشاسلام آباد خبر، در این نشست فرماندار شهرستان نتیجه تعامل بین روابط عمومی و اصحاب رسانه را آگاه سازی خدمات نظام به مردم عنوان کرد.

 

 افشین کریمی با تسلیت رحلت رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام در سخنانی عنوان داشت روابط عمومی بعنوان زبان گویای  هر دستگاه می تواند نقشی مهم و اثر گذار در تشریح خدمات انجام شده داشته باشد و باید ارتباط روابط عمومی ها با رسانه تنگاتنگ و دوسویه باشد.

 

وی ضمن تشریح اهمیت و اثر گذاری روابط عمومی ها و اصحاب رسانه در بین آحاد مردم، اظهار کرد: روابط عمومی رابط بین دولت، دستگاه محل خدمت ، مردم و رسانه هاست و باید با پردازش خبرها، سخنگو و پاسخگوی دستگاهش باشد.

 

 

فرماندار اسلام آبادغرب با بیان اینکه؛ دستگاه های اداری باید پاسخگوی عملکردشان باشند، تصریح کرد: مسئول یعنی کسی که مورد سوال قرار می گیرد، ما در نظام جمهوری اسلامی مسئولیت گرفته ایم که علاوه بر این که به مافوق خود به مردم هم پاسخگو باشیم و رسانه ها نماینده مردم هستند.

 

وی با اشاره به اهمیت روابط عمومی، افزود: اگر مدیری بهترین عملکرد را داشته باشد ولی روابط عمومی خوبی نداشته باشد عملا"  خروجی آن منجر به نارضایتی مردم خواهد شد.

 

کریمی گفت: دستگاهی که روابط عمومی خود را به این جلسه نفرستاده، با توجه به زحمات عزیزان، بی احترامی هست و باید حتما" پاسخگو باشد.

 

وی افزود: تمام توان فرمانداری بر این گذاشته شده که خبرنگاران نسبت به نقدی که می کنند امنیت داشته باشند، و الحمدلله دستگاه های ذیربط با دید باز با این موضوع برخورد می کنند.

 

 

فرماندار شهرستان با تشریح انتظارات متقابل از خبرنگاران، بیان داشت: فرق یک خبرنگار مسلمان با غیر مسلمان در این است که ما اعتقاد داریم که روزی در مقابل خداوند باید پاسخگو باشیم و این در دین ما آمده که برای جزء به جزء اعمالمان باید پاسخگو باشم.

 

وی با تاکید بر رعایت خط قرمز های نظام، گفت: خروجی دین اخلاق است، نمی شود به بهانه نقد احکام الهی را زیر سوال برد زیرا خط قرمز ما دین است، نقد باد اصولی باشد.

 

به گفته کریمی؛ رسانه ها می توانند با همدلی موجبات رشد شهرستان را فراهم نمایند و پروژه های اشتغالزایی نظیر پتروشیمی، مجتمع گلخانه ای، بیمارستان اسلام آبادغرب به دغدغه رسانه های ما تبدیل شود.

 

وی ادامه داد: یک مطلب منطقی و مستدل می تواند تصویب اعتبارات را بدنبال داشته باشد و لازم است  رسانه ها در مسائل فرهنگی جامعه به ویژه مسئله طلاق، اعتیاد و ... ورود پیدا کنند.

 

 

فرماندار شهرستان با اشاره به در پیش بودن انتخابات شوراها، گفت: باید رسانه ها کمک کنند و مردم را انتخاب درستی انجام بدهندو از  رفتن به سمت حواشی ایلی، طایفه ای، قبیله ای و مالی خود داری شود.

 

وی تاکید کرد: تمامی مدیران دستگاه های اجرایی این شهرستان موظفند عملکرد خود را اطلاع رسانی کرده و با خبرنگاران هم افزایی خوبی داشته باشند.

 

به گزارش خبرنگاراسلام آباد خبر، این جلسه حاشیه هایی را به همراه داشت که  یکی از این این حواشی این بود که خبرنگاران در خصوص عزل و نصب های معنی دار در شهرستان سوال کردند، که فرماندار در پاسخ گفت: در هیچ جایی نماینده شهرستان به من فشار نیاورده و قانون اختیاراتمشخصی به من و دیگران داده است.

 

افشین کریمی همچنین گفت: در عمرم تسلیم هیچ خواسته غیرمنطقی نشدم و آویزان هیچ شخصی نیز نشدم.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد