گزارش تکمیلی از نزاع در روستای شاینگان روانسر/ کبوتر کوهی قتل را رقم زد و قاتل پر کشید

کد خبر: 296170
|
12:06 - 1395/10/29
نسخه چاپی
گزارش تکمیلی از نزاع در روستای شاینگان روانسر/ کبوتر کوهی قتل را رقم زد و قاتل پر کشید
نزاع در روستای شاینگان روانسر بر سر کبوتر کوهی موجب قتل یک نفر و از دست دادن کلیه ی یکی دیگر بر اثر اصابت ضربه ی چاقو شد.

به گزارشاسلام آباد خبر،به نقل ازسراب روانسر، عصر دیروز مورخ 28 دی ماه 1395 حوالی ساعت 4 عصر در روستای شاینگان از توابع بخش مرکزی شهرستان روانسر تیراندازی به سمت چند قطعه کبوتر کوهی موجب مشاجره بین دو جوان می شود.

 

 

 

در این اتفاق [ب.ص] با شلیک چند تیر از پران ساچمه ای به سمت کبوتر هایی که بر روی پشت بام یکی از منازل روستا قرار دارند صدای اهالی روستا از جمله جوانی به اسم بهمن را در آورد.

 

پس از این ماجرا و در یک درگیری لظفی ما بین این دو نفر با مداخله ی مردم روستا ماجرا ختم به خیر می شود و مردم از جمله دو جوان مذکور محل را ترک می کنند، اما این پایان ماجرا نبود.

 

 در ادامه [ب.ص]  با [بهمن] تماس می گیرد و درگیری آنها از سر گرفته می شود و در زمانیکه [بهمن] حولی شامگاه روز سه شنبه مورخ 28 دی ماه در مغازه ی عمویش [حسن] در روستای مذکور حضور دارد،  [ب.ص]  وارد مغازه عموی بهمن می شود و با فرو کردن چاقو در قلب [بهمن] موجب مرگ وی می شود و چندین ضربه را به [حسن] می زند که پس از انتقال به بیمارستان امام رضا (ع) در کرمانشاه مشخص می شود که وی یکی از کلیه هایش را از دست داده است.

 

قاتل (ب.ص) پس از مرتکب شدن قتل از محل متواری می شود و جسم سرد مقتول (بهمن) در کنار جسم غلتان در خون عمویش، آغازی می باشد برای فرار و آشوب در روستایی که تا پیش از این در آرامش شاهد زندگی مردمانش بود.

 

به گزارشسراب روانسر، به گفته ی اهالی روستا مقتول [بهمن] حدودأ 30 ساله و قاتل [ب.ص] 35 ساله می باشد و هر دو دارای مدرک ابتدایی می باشند.

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد