در محل فرمانداری شهرستان برگزار شد/

جلسه کارگروه اشتغال با محوریت توسعه فرش بافی در اسلام آباد غرب

کد خبر: 296171
|
13:12 - 1395/10/29
نسخه چاپی
جلسه کارگروه اشتغال با محوریت توسعه فرش بافی در اسلام آباد غرب
اسلام آبادخبر، صبح امروز جلسه کارگروه اشتغال با محوریت توسعه فرش بافی در اسلام آباد غرب در محل فرمانداری شهرستان برگزار شد.

به گزارشاسلام آباد خبر، صبح امروز جلسه کارگروه اشتغال با محوریت توسعه فرش بافی در اسلام آباد غرب در محل فرمانداری شهرستان برگزار شد.

 

در این جلسه که بمنظور توسعه اشتغال روستایی  در حوزه فرش بافی  در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد حمیدرضا بابایی معاون عمرانی فرماندار گفت: در حال حاضر 1100 نفر دارای مدرک مهارت فرش بافی از مراکز فنی و حرفه ای  در شهرستان وجود دارد که از این تعداد 400 نفر در این زمینه مشغول بکار و بیمه شده اند.

 

وی افزود از محل اعتبارات سفر رئیس جمهور 120 نفر فرش باف برای اخذ تسهیلات به کمیته امداد معرفی که از این تعداد 80 نفر تسهیلات خود را دریافت نموده و مابقی در حال انجام است.

 

بابایی اظهار کرد: در  راستای  توسعه فرش بافی؛ 2 کارگاه فرش بافی برای دریافت تسهیلات با مبلغ 1 میلیارد ریال به صندوق کارآفرینی امید معرفی و از طریق همین صندوق 50 به 12 نفر از متقاضیان تسهیلات فرش بافی 50 میلیون ریالی اعطا شده است.

 

در این جلسه که  پیرامون رفع مشکلات فرش بافان بحث و تبادل نظر صورت گرفت،  معاون فرماندار گفت:  در حال حاضر 9 کارگاه تولید فرش غیر متمرکز در شهرستان در حال فعالیت است.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد