معاون عمرانی فرمانداری اسلام آبادغرب خبر داد:

بازگشایی راه روستایی 35 روستای شهرستان اسلام آباد غرب/ انتقال یک زن زائو به بیمارستان

کد خبر: 296224
|
17:58 - 1395/11/08
نسخه چاپی
بازگشایی راه روستایی 35 روستای شهرستان اسلام آباد غرب/ انتقال یک زن زائو به بیمارستان
معاون عمرانی فرمانداری اسلام آبادغرب گفت: با تلاش دستگاههای عضو ستاد بحران و تجهیزات تیپ زرهی۱۸۱ ارتش شهرستان اسلام آبادغرب راه مسدود شده 35 روستای گرفتار شده در برف بازگشایی شد

حمیدرضا بابایی معاون عمرانی فرمانداری اسلام آبادغرب در گفتگو با اسلام آباد خبر،  اظهار کرد: با تلاش دستگاههای عضو ستاد بحران و تجهیزات تیپ زرهی۱۸۱ ارتش شهرستان اسلام آبادغرب راه مسدود شده 35 روستای گرفتار شده در برف بازگشایی شد.

 

وی با بیان اینکه در حال حاضر مشکل تردد در تمام جاده های شهرستان برطرف شده، افزود:در جاده های مواصلاتی بین شهری از اول صبح  اداره راه در حال فعالیت و بازگشایی مسیر بوده و راه هایی روستایی نیز توسط 6 نفر بر ارتش تحت پوشش قرار گرفت که بازگشایی مسیر و برف کوبی در راه  35 روستا انجام گرفت و عصر امروز پس از فراغ شده اداره راه از مسیر های بین شهری مشغول تیغه زنی راه های روستایی گردید.

 

معاون عمرانی فرماندار اسلام آبادغرب گفت: مشکل قطع برق مربوط به شهرستان نیست و  برق به صورت استانی قطع شده است که به مدیریت بحران در استانداری اطلاع داده شده است.


 وی افزود:  6فیدر توزیع برق استان از مدار خارج شده است که از شب گذشته ستاد بحران استان در حال پیگیری رفع مشکل است و آنچه در حیطه اختیارات ما بوده است جهت رفع مشکل مردم انجام داده ایم و مشکل از سیستم فشار قوی برق استان است که از اختیارات ما خارج می باشد و مرتبا" جهت رفع مشکل با استانداری و ستاد مدیریت بحران در استان در تماس هستیم.

 

بابایی در خصوص قطعی  آب شهر گفت: بعداز اینکه مخازن آب به دلیل مصرف مشترکین خالی میشود به دلیل قطعی برق نمی توان از چاهای آب به مخازن  پمپاژ صورت بگیرد.


وی افزود: با تلاش ستاد بحران شهرستان از یک فیدر محدود تعدادی از خطوط برق جابجا شده و  تعئاد 10 چاه  آب شهر  برق دار شده است و برق گیرنده های شبکه های دیجیتال تلویزیون نیز به طور موقت وصل گردیده است تا انشاءالله برق فیدر اصلی مجدد وصل شود.


مهندس بابایی گفت: گاز شهر تا کنون مشکلی نداشته ولی بهتراست همشهریان در مصرف گاز صرفه جویی نمایند تا با افت فشار گاز مواجه نشوند.

 

بابایی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص  امداد رسانی به یک زن زائو در ثلاث گفت: با وصف اینکه از حوزه تحت پوشش شهرستان  نیز خارج بود اما بدلیل بارش برف زیاد و بسته بودن مسیر با  اعزام  یک دستگاه نفربر و یک آمبولانس ارتش اسلام آبادغرب یک زن زائو از  ثلاث به بیمارستان شهرستان منتقل گردید.

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد