فرماندار اسلام آبادغرب مطرح کرد:

بازگشایی گردنه حسن آباد در حال پیگیری است/اوضاع تحت کنترل می باشد

کد خبر: 296229
|
12:26 - 1395/11/09
نسخه چاپی
بازگشایی گردنه حسن آباد در حال پیگیری است/اوضاع تحت کنترل می باشد
اسلام آبادخبر: فرماندار اسلام آبادغرب گفت: بازگشایی راه دهستان شمالی وروستای کولسه و گردنه حسن آباد در حال پیگیری می باشد و همچنین در حال برطرف کردن گیر ترافیکی گردنه شاهبداغ هستیم و بحمدالله اوضاع تحت کنترل می باشد.

افشین کریمی در گفتگو بااسلام آباد خبر، اظهار داشت: روز گذشته به دلیل قطع برق از محل برق فشار قوی استان، چاه های آب اسلام آبادغرب و نانوایی ها از کار افتاده بود و پمپ بنزین ها توانایی فعالیت نداشتند که خوشبختانه تا غروب مشکل قطع برق شهر اسلام آبادغرب بغیر از از شهرک طلاب حل شد.

 

وی افزود: قطعی برق شهرک مسکن مهر طلاب به دلیل  شکستگی و افتادن چندین تیربرق می باشد که از اول صبح اداره برق پیگیر رفع مشکل می باشد.

 

فرماندار شهرستان تصریح کرد: با وصل شدن برق مشکلات قطعی آب و گاز شهرستان نیز برطرف شد.

 

وی افزود: هم اکنون بازگشایی راه دهستان شمالی وروستای کولسه و گردنه حسن آباد در حال پیگیری می باشد و در حال برطرف کردن گیر ترافیکی گردنه شاهبداغ هستیم و بحمدالله اوضاع تحت کنترل می باشد.

 

مسئول ستاد بحران شهرستان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: با وجود تمام مشکلات  باید به خاطر بارش نعمت الهی شکر گذار خداوند باشیم و از عموم مردم دخواست دارم بسیجی وار به مامورین خدمت رسان کمک کنند.

 

وی از خدمات فرماندهی و ارکان تحت امر ارتش. سپاه و نیروی انتظامی که در 24 ساعت گذشته در امر خدمت رسانی به مردم فعالیت چشمگیری داشته اند، تشکر کرد.

 

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد