با حضور جمعی از پیروان ولایت/

جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در اسلام آبادغرب اعلام موجودیت کرد

کد خبر: 296297
|
19:11 - 1395/11/21
نسخه چاپی
جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در اسلام آبادغرب اعلام موجودیت کرد
اسلام آبادخبر: جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در شهرستان اسلام آبادغرب اعلام موجودیت کرد

به گزارشاسلام آباد خبر، به دنبال تاسیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در شهرستان های کشور، جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در شهرستان اسلام آبادغرب نیز اعلام موجودیت کرد.

 

حجت الاسلام آیت عزیزی از اعضای شورای مرکزی این جبهه در شهرستان اسلام آبادغرب گفت:  هدف از شکل گیری این گروه پایان دادن به اختلافات درون گروهی و ایجاد وحدت و یکپارچگی در بین نیرو های انقلابی است.

 

وی افزود: جمع کثیری از دلسوزان انقلاب اسلامی و حامیان ولایت با امید به نصرت الهی و آگاهی و شناخت از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های بی‌بدیل نظام در راستای تقویت هرچه بیشتر وحدت و انسجام و کارآمدی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و اقتدار و عظمت آن در عرصه‌های داخلی و بین‌المللی اقدام به تشکیل جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی کرده تا با توجه به شرایط مهم و سرنوشت ساز کشور در فرایندی معقولانه مبتنی بر ولایت محوری حضور تاثیر گذار خود را در عرصه‌های مختلف سیاسی ، فرهنگی و اجتماعی به اثبات رساند.

 

عزیزی با اشاره به  مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم و مدیریت اجرایی، خاطرنشان کرد: مهم نیست در این جبهه مردمی چه کسی مسئول باشد، مهم این است که کسانی که دلسوز ترند برای مردم و انقلاب پای کار بیایند و انشاءالله در راستای اهداف امام راحل و شهدای گرانقدر گام بردارند و برای بهبود مدیریت کشور تلاش نمایند.

 

حجت الاسلام آیت عزیزی ضمن  تبریک یوم الله 22 بهمن، از آحاد مردم شهید پرور شهرستان اسلام آبادغرب جهت حضور باشکوه در راهپیمایی 22 بهمن دعوت نمود.

 

وی گفت: انشاءالله جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان اسلام آبادغرب با پلاکارد این جببهه در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن حضور پیدا خواهد کرد.

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد