خطیب جمعه شهرستان اسلام آبادغرب:

رفراندوم بزرگ برگزار شد/ اگر آمریکا دست از استکبارش بردارد ما هم مثل سایر کشور ها با او برخورد خواهیم کرد

کد خبر: 296299
|
14:28 - 1395/11/22
نسخه چاپی
رفراندوم بزرگ برگزار شد/ اگر آمریکا دست از استکبارش بردارد ما هم مثل سایر کشور ها با او برخورد خواهیم کرد
اسلام آبادخبر:حجت الاسلام سیدامیر محمدی پور امام جمعه شهرستان اسلام آبادغرب گفت:امروز در بسیاری از کشور های جهان مرگ بر آمریکا بلند است مرگ بر آمریکا همان لعنی است که شما باید بفرستید و جزء واجبات است .

به گزارشاسلام آباد خبر، حجت الاسلام سید امیر محمدی پور در ابتدای خطبه های نمازجمعه 22 بهمن ماه اظهار کرد:رهبر معظم انقلاب در روزهای گذشته در درس خارج خود تذکراتی را دادند و فرمودند: اسراف برای همه حرام است برای روحانیون بالاخص حرام است خودرو های گرانقیمت در حالی که می توانید با خودرو های ارزان قیمت کار خود را راه بیندازید حرام است ساده زیستی را رها نکنید.

 

محمدی پور با اشاره به خطبه های نهج البلاغه تصریح کرد:یکی از نشانه های مستکبر تجمل گرایی است کسانی که مثل شیطان خودشون رو بالاتر می بینند و تجملات را مایه افتخار خودشون می بینند این نشانه مستکبر بودن است کسی که تجملات را مایه آبرو می داند مستکبر است.

 

وی افزودـ امیرالمومنین (ع) میفرماید همه انبیاء مستضعف بودند و لی دارای عزم و اراده جدی بودند.

 

خطیب نمازجمعه شهرستان اسلام آبادغرب در بخش دیگری از سخنان خود گفت:مبارزه با ظلم کاری بود که همه ی انبیا انجام دادند و موفقیت نهایی آن را به آخر الزمان موکول کردندهمه پیامبران و امامان معصوم  با ظلم جنگیدند اما قول دادند آخرالزمان ظلم ریشه کن و عدالت برقرار خواهد شد .

 

وی خاطرنشان کرد:این مبارزه در کوچه های مدینه انجام شد و در کربلا ادامه پیدا کرد و در سال 57 در کشور ما بخشی از آن به ثمر نشست حکومت ستمگر 2500 ساله از تخت سلطنت به زیر کشیده شد برای همیشه بساط سلطنت پیچیده شد و این بیداری اسلامی به کشور های مختلف سرایت کرد.

 

محمدی پور افزود:امروز در بسیاری از کشور های جهان مرگ بر آمریکا بلند است مرگ بر آمریکا همان لعنی است که شما باید بفرستید و جزء واجبات است .

 

خطیب نماز جمعه شهرستان با اشاره به آتش زدن پرچم آمریکا عنوان کرد:امروز که امریکا که از همیشه ضعیف تر شده بخاطر همین پرچمی است که آتش زدید .

 

وی افزود:بارها رهبر معظم انقلاب فرمودند اگر آمریکا دست از استکبارش بردارد ما هم مثل سایر کشور ها با او برخورد خواهیم کرد،ما با استکبار مشکل داریم با خود آمریکا مشکل نداریم.

 

حجت الاسلام محمدی پور ضمن تقدیر و تشکر از حضور مردم شهرستان اسلام آبادغرب در راهپیمایی 22 بهمن اظهار کرد:رفراندوم بزرگ برگزار شد و ملت یک بار دیگر نشان دادند که در راه مبارزه با استکبار  در عزم راسخ آنها هیچ خللی وارد نخواهد شد.

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد