مدیر کمیته امداد اسلام آبادغرب مطرح کرد:

اعطاء 14واحد مسکن به مددجویان شهرستان اسلام آبادغرب/دیدار مسئولین با مددجویان شهرستان

کد خبر: 296302
|
18:03 - 1395/11/23
نسخه چاپی
اعطاء 14واحد مسکن به مددجویان شهرستان اسلام آبادغرب/دیدار مسئولین با مددجویان شهرستان
اسلام آبادخبر: مدیر کمیته امداد اسلام آبادغرب از افتتاح و واگذاری 14واحد مسکن به مددجویان تحت حمایت این نهاد در ایام دهه فجر خبر داد.

سید مهدی حجازی در گفتگو بااسلام آباد خبر، با اشاره به اینکه ساخت سر پناه مناسب و ایمن برای خانواده های تحت حمایت، از رسالت های مهم این نهاد است، اظهار کرد: 14 واحد مسکن مددجویی که برای نیازمندان تحت پوشش خریداری و ساخته شده است در دهه فجر امسال به مددجویان شهرستان   واگذار شد.

 

وی با بیان اینکه بیش از 20 درصد مشکلات مددجویان بی سرپناه، نداشتن مسکن است، گفت: همه این 14 واحد مسکن در  شهرستان و روستا افتتاح و به مددجویان فاقد مسکن واگذار می شود.

 

حجازی اولویت اول گروه های مشمول این طرح را زنان بی سرپرست که فرزند یتیم دارند عنوان کرد و افزود: دیگر مددجویان مرد که مسکن مناسب ندارند از این طرح برخوردار می شوند.

 

وی افزود: با واگذاری این واحد ها در دهه مبارک فجر 8 خانوار شهری و 6 خانوار روستایی صاحب مسکن شده اند.

 

مدیر کمیته امداد  اسلام آبادغرب با اشاره به اینکه زیربنای  هر واحد بین ۵۰ الی ۷۵ مترمربع است، یاد آور شد: به ازاء خرید  و  یا ساخت هر واحد روستایی و شهری  ۲0۰ میلیون ریال  پیش بینی شده است که تا کنون مبلغ بیش از 2میلیارد ریال هزینه شده است.

 

 

به گزارش خبرنگاراسلام آباد خبر، صبح امروز مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه در معیت فرماندار و نماینده مردم اسلام آبادغرب در مجلس شورای اسلامی و با تعدادی از خانواده های مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان دیدار نمود.

 

در این دیدارها مسائل و مشکلات مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان اعم از؛ کمک خرید مسکن، هزینه درمان و سایر کمک های نقدی موردد بررسی قرار گرفت و دستورات لازم از سوی دکتر خدرویسی و دکتر فلاحت پیشه در راستای مساعدت به مددجویان صورت گرفت.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد