فرمانده انتظامي شهرستان اسلام آبادغرب خبر داد:

انهدام باند سارقان احشام در اسلام آبادغرب

کد خبر: 296376
|
17:31 - 1395/11/27
نسخه چاپی
انهدام باند سارقان احشام در اسلام آبادغرب
اسلام آبادخبر: فرمانده انتظامي شهرستان اسلام آبادغرب از شناسايي و دستگيري باند سارقان حرفه اي احشام خبر داد و گفت: این سارقان 90 رأس دام به ارزش بیش از یک میلیارد ریال را به سرقت برده بودند.

به گزارشاسلام آباد خبر،  سرهنگ "بهروز سرتیپ نیا" گفت: در پي وقوع چندين مورد سرقت احشام در روستاهای اطراف شهر اسلام آبادغرب، موضوع به ‌صورت ويژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

 

وي افزود: مأموران این پلیس با بررسي شيوه و شگردهاي سارقان در ارتکاب جرم، موفق به شناسايي دو نفر از متهمان شدند و با هماهنگی مقام قضائی اين افراد را طی دو عملیات جداگانه دستگير کردند.

 

این مقام انتظامی ادامه داد: دو متهم اين پرونده در تحقيقات و بازجويي هاي فني پليس به هشت مورد سرقت احشام با همدستی دو نفر دیگر اعتراف کردند.


سرهنگ سرتیپ نیا اضافه کرد: این سارقان 90 رأس دام به ارزش بیش از یک میلیارد ریال را به سرقت برده بودند، همچنین تلاش برای دستگیری دو همدست دیگر آنها ادامه دارد.

 

وی خاطرنشان کرد: تمامی مالباختگان در این زمینه شناسایی و متهمان پس از سیر مراحل قانونی با صدور قرار مناسب روانه زندان مرکزی اسلام آباد غرب شدند.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد