مدیر کمیته امدادشهرستان اسلام آبادغرب خبر داد:

اهدای 25 کمک هزینه ازدواج به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد اسلام آبادغرب

کد خبر: 296386
|
10:24 - 1395/11/28
نسخه چاپی
اهدای 25 کمک هزینه ازدواج به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد اسلام آبادغرب
مدیر کمیته امدادشهرستان اسلام آبادغرب از اهدای 25 کمک هزینه ازدواج به نوعروسان تحت حمایت این نهاد خبر داد.

سید مهدی حجازی در گفتگو بااسلام آباد خبر، گفت: تامین کمک ‌هزینه جهیزیه و هدیه ازدواج به زوج های جوان تحت حمایت یکی از مهم ترین برنامه های کمیته امداد با هدف توسعه فرهنگ ازدواج آسان و ساده‌ زیستی زوج‌های جوان و افزایش بستر اسلامی و اعتقادی در زمینه ازدواج است.

 

 

وی افزود:  به مناسبت ایام الله پیروزی انقلاب، 25 کمک هزینه ازدواج به نوعروسان تحت حمایت این نهاد اهداء شد تا در این ایام مبارک زوج های جوان بتوانند آغاز زندگی مشترک خود را جشن بگیرند.

 

مدیر کمیته امدادشهرستان اسلام آبادغرب گفت: پرداخت 25 جهیزیه با اعتبار 500 میلیون ریال به نوعروسان تحت حمایت، پرداخت هدیه ازدواج به 8 نفر از پسران تحت حمایت این نهاد با اعتبار 80میلیون ریال انجام شده است.

 

وی افزود: این نهاد علاوه بر کمک های مادی با برگزاری کلاس های آموزشی نیز به دنبال تحکیم بنیان خانواده و فرهنگ سازی ازدواج آسان است.

 

حجازی با اشاره به اینکه دوره‌های آموزشی با هدف آشنایی با اصول و مهارت‌های زندگی برای زوج های جوان تحت حمایت این نهاد در سال جاری برگزار شده است، خاطرنشان کرد: نوعروسان در این دوره های آموزشی نکات ارزنده‌ای را در زمینه احکام ، بهداشت فردی ، بهداشت روانی و مسائل فرهنگی و اجتماعی ، تعلیم و تربیت فرزندان، روش های زندگی سالم ، همسرداری ، احترام متقابل زوج های جوان و مشکلات روحی و روانی از مشاوران دینی و مذهبی ، مربی بهداشت و مسئول آموزش خانواده و مشاوره این نهاد فرا می گیرند.

 

مدیر کمیته امداد شهرستان  با بیان اینکه در حال حاضر 192زوج جوان در نوبت دریافت کمک هزینه ازدواج هستند، افزود: خیران با همراهی ها و کمک های خود می توانند در این امر خداپسندانه یاری گر این نهاد باشند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها