در جلسه شورای آموزش و پرورش اسلام آباد غرب مطرح شد:

فرماندار: مطالبات معوق سالهای 91 تا 94فرهنگیان اسلام آبادغرب پرداخت شده است/مدیر آموزش و پرورش: تحصیل 22 هزار نفر دانش آموز دختر و پسر در مقاطع مختلف شهرستان

کد خبر: 296417
|
14:53 - 1395/11/30
نسخه چاپی
فرماندار: مطالبات معوق سالهای 91 تا 94فرهنگیان اسلام آبادغرب پرداخت شده است/مدیر آموزش و پرورش: تحصیل 22 هزار نفر دانش آموز دختر و پسر در مقاطع مختلف شهرستان
اسلام آبادخبر: صبح امروز با حضور فرماندار شهرستان جلسه شورای آموزش و پرورش اسلام آباد غرب برگزار شد.

به گزارشاسلام آباد خبر، صبح امروز با حضور فرماندار شهرستان جلسه شورای آموزش و پرورش اسلام آباد غرب برگزار شد.

 

افشین کریمی فرماندار شهرستان در این جلسه با تبریک قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان در مسابقات جام جهانی گفت: شورای آموزش و پرورش این شهرستان در سالجاری در بین شوراهای استان رتبه اول را کسب نمود و این نشان دهنده زحمات و پیگیری و تلاش همه فرهنگیان ارزشمند شهرستان است.

 

وی افزود به همت دولت تدبیر و امید مطالبات معوق سالهای 91 تا 94 فرهنگیان این شهرستان به میزان 6 میلیارد و 165 میلیون تومان پرداخت گردید.

 

فرماندار شهرستان گفت: در حال حاضر علاوه بر دبستان 3 کلاسه روستای دلو حسن آباد که در 750 متر مربع عرصه و با اعتبار 310 میلیون تومان در دهه مبارک فجر به بهره برداری رسید، مدارس دو کلاسه روستاهای تراب، باقرآباد، ولگه وند و سرخک مجموعا با اعتبار 800 میلیون تومان در حال ساخت است.

 

به گفته کریمی در سال جاری برای ایجاد سیستم گرمایشی و ایزوبام مدارس جمعا 700 میلیون تومان هزینه شده است.

 

مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان نیز در این جلسه عنوان داشت: در این شهرستان 200 فضای آموزشی وجود دارد که از این تعداد درحال حاضر 187 مدرسه فعال  است که از این تعداد 79 مدرسه در روستاهای شهرستان ایجاد شده است.

 

حسن رجبی گفت: در حال حاضر 22 هزار نفر دانش آموز دختر و پسر در مقاطع تحصیلی پیش دبستانی تا پیش دانشگاهی در حال تحصیل هستند.

 

در ادامه امام جمعه موقت شهرستان نیز طی بیاناتی  همراهی و همکاری آموزش وپرورش با حوزه علمیه را قابل تقدیر دانست و برنامه های حوزه معاونت پرورشی را بسیار مثبت و اثر بخش توصیف نمود.

 

در پایان از اعضای شورای آموزش وپرورش اسلام  آباد غرب با اهداء لوح تقدیر وزارتی تجلیل به عمل آمد.

 

گفتنی ست؛ این جلسه مصوباتی داشت که از مهمترین مصوبات این جلسه می توان به برگزاری جشنواره خیرین مدرسه ساز در دهم اسفند ماه ،کاشت نهال در سطح مدارس شهرستان بمناسبت هفته منابع طبیعی و بهسازی خیابانها و معابر منتهی به مدارس اشاره کرد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد