فرمانده انتظامي شهرستان اسلام آبادغرب خبر داد:

دستگیری 16 نفر از خرده فروشان مواد افیونی در اسلام آبادغرب/کشف2خودرو سرقتی

کد خبر: 296418
|
15:35 - 1395/11/30
نسخه چاپی
دستگیری 16 نفر از خرده فروشان مواد افیونی در اسلام آبادغرب/کشف2خودرو سرقتی
اسلام آبادخبر: فرمانده انتظامي شهرستان اسلام آبادغرب از اجراي طرح ارتقای امنيت اجتماعي با حضور دادستان شهرستان خبر داد و گفت: 16 نفر از خرده فروشان مواد افیونی در این طرح دستگیر شدند.

به گزارشاسلام آباد خبر، فرمانده انتظامي شهرستان اسلام آبادغرب از اجراي طرح ارتقای امنيت اجتماعي با حضور دادستان شهرستان خبر داد و گفت: 16 نفر از خرده فروشان مواد افیونی در این طرح دستگیر شدند.

 سرهنگ "بهروز سرتیپ نیا" در تشريح اين خبر گفت: در راستاي اجرای طرح ارتقای امنيت اجتماعي و پاکسازي نقاط آلوده و جرم خيز با هدف مبارزه با سارقان، خرده فروشان مواد مخدر و معتادان پر خطر، اين عمليات با حضور "صادق عزیزی" دادستان شهرستان اسلام آبادغرب، ماموران انتظامي کلانتری ها، يگان امداد، ماموران پليس مبارزه با موادمخدر، آگاهي، پلیس امنیت عمومی و پرسنل ستادی در دو منطقه جرم خيز شهرستان به مرحله اجرا در آمد.


وي اظهار داشت: 16 نفر از خرده فروشان مواد مخدر در اين طرح شناسايي و با حکم مقام قضائي دستگیر شدند، همچنین در بازرسی از منزل آنان مقادیری موادمخدر از نوع تریاک و ترازوی دیجیتال توزین کشف شد.


سرهنگ سرتیپ نیا خاطر‌نشان کرد: در اجرای این طرح دو نفر سارق داخل خودرو نیز دستگیر و در بازجویی های پلیس آگاهی به شش مورد سرقت داخل خودرو اعتراف کردند.


وی در ادامه افزود: در اجرای این طرح 22 باب قهوخانه سنتی و قلیان سرا و واحد صنفی متخلف و محل پاتوق اراذل و اوباش نیز پلمپ شد.


فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب خاطر نشان کرد: در اجرای این طرح دو دستگاه خودروی پژو سرقتی کشف و تعداد 15 دستگاه موتور سیکلت و 12 دستگاه خودرو مزاحم نیز توقیف و به پارکینگ منتقل شد، همچنین 14 نفر معتاد متجاهر دستگیر و جهت درمان، تحویل کمپ ترک اعتیاد شدند.


سرهنگ سرتیپ نیا در پايان با اشاره به رضايتمندي مردم از اجراي اين طرح، از همکاري صميمانه آنان تشکر کرد و هدف از اجراي اين طرح ها را افزايش احساس امنيت در بين شهروندان عنوان کرد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد