عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:

یک طرف تمام بحران های اصلی منطقه، رژیم صهیونیستی است/ کشورهای مسلمان نباید فلسطین را تنها بگذارند

کد خبر: 296474
|
20:37 - 1395/12/04
نسخه چاپی
یک طرف تمام بحران های اصلی منطقه، رژیم صهیونیستی است/ کشورهای مسلمان نباید فلسطین را تنها بگذارند
آیت الله ممدوحی با اشاره به ضرورت برگزاری ششمین کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه مردم فلسطین گفت: مردم مظلوم فلسطین در محاصره رژیم منحوس صهیونیستی هستند اما دست از مقاومت بر نمی دارند و نیاز است که کشورهای مسلمان، از آنها حمایت کنند.

به گزارشاسلام آباد خبر، به نقل ازاطلاع رسانی راه دانا؛ آیت الله حسن ممدوحی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفتگو با «تهران نیوز» با اشاره به برگزاری ششمین کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه مردم فلسطین با حضورشخصیت های برجسته جهان اسلام در تهران، گفت: برگزاری چنین کنفرانس های بین المللی برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین یکی از کارهای ضروری و واجب است، چرا که رژیم منحوس صهیونیستی با حمایت آمریکا و غرب، دست به جنایت های زیادی درفلسطین زده است و می طلبد که مسلمین جهان از این کشور مسلمان، دفاع کنند.

وی ادامه داد:رهبر معظم انقلاب سالهاست بر تعیین سرنوشت مردم فلسطیون توسط خودشان با راه حل دموکراتیک تأکید کرده‌اند اما متأسفانه کشورهای غربی که داعیه دموکراسی دارند از این مسئله عبور می‌کنند وآن را نادیده می‌گیرند و ما معتقدیم که اگر راه حل دموکراتیک برای حل مسئله فلسطین صورت نگیرد، تنها راه باقیمانده مقاومت است.


آیت الله ممدوحی تصریح کرد: در حالی که برخی کشورهای عربی مدعی حمایت از فلسطین، تنها در قالب بیانیه و سخن پراکنی، بحث حمایت از فلسطین را مطرح می کنند، جمهوری اسلامی ایران با برگزاری چنین کنفرانسی، رسما اعلام کرده است که مدافع حقوق مردم فلسطین است.


عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه حضور گروه های تروریستی در منطقه با حمایت رژیم صهیونیستی و شیطان بزرگ صورت گرفته است، گفت: اگر مستشاران نظامی ما در عراق و سوریه در مقابله با گروه تروریستی داعش به شهادت می رسند، به این علت است که منطقه همزمان با بحرانی مواجه است که یک طرف این بحران رژیم صهیونیستی و اهداف اسرائیل است.


وی تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران به وحدت همه رهبران و گروه های فلسطینی قائل است و نگاه ما به همه گروه های فلسطینی نگاه واحد است و معتقدیم که در همه حوزه ها با نگاه مقاومت در برابر تجاوزات رژیم صهیونیستی می توان به کمک قضیه فلسطین شتافت و با این حال گروه های فلسطینی باید با همکاری و همدلی و نگاه محوری به مسائل فلسطین، کار را دنبال کنند.


آیت الله ممدوحی در پایان با بیان اینکه مقاومت،رمز پیروزی در برابر اسرائیل است،خاطر نشان کرد: مردم مظلوم فلسطین به حمایت های کشورهای مسلمان نیاز دارند، چرا که در محاصره رژیم منحوس صهیونیستی گیر افتاده ند و با این همه، دست از مقاومت بر نمی دارند و تا آخرین قطره خونشان، در مقابل زرگویی ها و ناجوانمردی های اسرائیل می ایستند.

انتهای پیام/

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد