مسئول کمیته مربیان تکواندو استان کرمانشاه:

شهدا سرمشق و افتخار ورزشکاران هستند/ برای ارتقاء سطح کیفی و بار فنی مربیان تکواندو استان برنامه هایی دارم

کد خبر: 296493
|
17:25 - 1395/12/06
نسخه چاپی
شهدا سرمشق و افتخار ورزشکاران هستند/ برای ارتقاء سطح کیفی و بار فنی مربیان تکواندو استان برنامه هایی دارم
اسلام آبادخبر: مسئول کمیته مربیان تکواندو استان کرمانشاه در حاشیه مسابقات چندجانبه تکواندو در اسلام آبادغرب گفت: این شهدا سرمشق و افتخار ما ورزشکاران هستند.

به گزارشاسلام آباد خبر، از صبح روز گذشته به مناسبت یادواره شهدای مدافع حرم استان کرمانشاه و اولین شهید مدافع حرم اسلام آبادغرب " شهید حاج خیرالله احمدی فرد" مسابقات چند جانبه تکواندو در خانه تکواندو شهرستان اسلام آبادغرب آغازشد و تا شامگاه امروز ادامه دارد.

 

کیومرث یزدانی سرناظر برگزاری این مسابقات و از مربیان پیشکسوت این رشته ورزشی در حاشیه مسابقات به خبرنگاراسلام آباد خبر، گفت: این مسابقات به مناسبت یاواره شهدای مدافع حرم خصوصا" اولین شهید مدافع حرم اسلام آبادغرب" شهید خیرالله احمدی فرد" از طرف ناحیه مقاومت سپاه اسلام آبادغرب و هیئت تکواندو بسیج شهرستان برگزار شده است.

 

وی افزود: این مسابقات چند جانبه با حضور 4 تیم از شهرستان اسلام آبادغرب و 2 تیم از شهرستان های دالاهو و سرابله در رده های خردسالان، نونهالان و نوجوانان با کمربندهای زرد، سبز، آبی ، قرمز و مشکی ابرگزار شده  و به نفرات برتر و قهرمانان این دوره مدال و کاپ قهرمانی اهداء می گردد.

 

استاد کیومرث یزدانی مسئول کمیته مربیان استان کرمانشاه در رشته تکواندو که از افتخارات غرب کشور می باشد، بزرگترین افتخار خود را همسایه و همکلاس بودن با شهید خیرالله احمدی فرد می داند و ابراز می دارد: این شهدا سرمشق و افتخار ما ورزشکاران هستند.

 

وی با ذکر خصوصیات بارزاخلاقی و آمادگی جسمانی مثال زدنی شهید احمدی فرد به بیان خاطراتی از این شهید والامقام پرداخت و گفت: شهید خیرالله در کودکی یتیم شده  و مادر بزرگوار ایشان با زجر و زحمت نان حلال به ایشان می داد و دست آخر به آنچه لیاقتش بود رسید.

 

استاد یزدانی، فرزندان و شاگردانش که بارها پرچم شهرستان را درمسابقات تکواندو و میادین ورزشی استانی، کشوری و بین المللی به اهتزاز درآورده اند، گفت: شهید خیرالله احمدی فرد اولین پرچمدار مدافع حرم در اسلام آبادغرب است که به جایگاه رفیعی دست یافت.

 

وی در بخش دیکری از سخنان خود گفت: در کمیته مربیان استان برای ارتقاء سطح کیفی و بار فنی مربیان تکواندو برنامه هایی دارم و در این راستا در نظر دارم با هماهنگی هیدت تکواندو استان کرمانشاه از قهرمانان ومربیان تیم ملی و مربیان پومسه برای استاژ دعوت نمایم.

 

یزدانی خاطرنشان کرد: برگزاری این مسابقات برای ایجاد انگیزه در خردسالان، نونهالان و نوجوانان خیلی مفید است چون این رده های سنی رده های پایه  برای سنین بالا می باشد.

 

وی با اشاره به رتبه تکواندو استان کرمانشاه در کشور گفت: در حال حاضر تکواندو اسلام آبادغرب یک بازیکن در لیگ برتر جام خلیج فارس دارد و دو نونهال اعزامی به مسابقات جهانی تایلند  موفق به کسب مدال بنز شده اند و  استان کرمانشاه پس از تهران، مازندران، اصفهان و قم در رده بعدی تکواندو کشور قرار دارد.

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد