فرماندار اسلام آبادغرب مطرح کرد:

تقویت مشارکت مردم در انتخابات/ مردم در انتخاب خود شاخص لازم را مورد توجه قرار دهند

کد خبر: 296640
|
11:14 - 1395/12/18
نسخه چاپی
تقویت مشارکت مردم در انتخابات/ مردم در انتخاب خود شاخص لازم را مورد توجه قرار دهند
اسلام آبادخبر: فرماندار اسلام آبادغرب اشاره به اهمیت انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: مردم در انتخاب خود شاخص لازم را مورد توجه قرار دهند تا این مشارکت سیاسی عقلانیت و توسعه را برای شهرستان به همراه داشته باشد.

به گزارشاسلام آباد خبر، صبح امروز در جلسه ای که در راستای اجرای طرح تقویت مشارکت در انتخابات  با حضور جمعی از مسئولین در محل سالن شهدای مرصاد فرمانداری تشکیل شد، افشین کریمی فرماندار شهرستان در سخنانی بیان داشت: در کشور ما به برکت  نظام مقدس جمهوری اسلامی مردم اختیار انتخاب شدن و انتخاب کردن دارند و همه سلیقه ها می توانند در انتخابات حضور داشته باشند.

 

وی افزود: از همه امکانات و نیروی انسانی دولت برای برگزاری انتخابات پرشور بهره خواهیم گرفت و با توجه به اینکه زمان ثبت نام شوراهای اسلامی 30 اسفند تا 6 فروردین خواهد بود به استناد قانون همه دستگاهها موظفند در صورت نیاز نیرو و امکانات خود را در اختیار ستاد انتخابات قرار دهند.

 

فرماندار شهرستان تصریح کرد: در برگزاری این امر مهم جز قانون چیزی فصل الخطاب مجریان انتخابات در این شهرستان نخواهد بود و به هیچ عنوان اجازه نخواهیم داد از امکانات دولتی  له یا علیه کاندیدای خاصی استفاده شود.

 

وی با اشاره به اهمیت انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا بیان داشت انتظار می رود مردم عزیز در انتخاب خود استانداردهای لازم برای  شخص انتخاب شونده را مورد توجه قرار دهند که انشاالله این مشارکت سیاسی عقلانیت و توسعه را برای شهرستان به همراه داشته باشد.

 

کریمی با بیان اینکه؛ میانگین جهانی مشارکت سیاسی مردم درجمهوری اسلامی ایران در ادوار مختلف انتخابات بالاتر از دیگر کشورها قرار داشته است، خاطرنشان کرد: مجریان انتخابات در این شهرستان  با هر سلیقه سیاسی باید برای تقویت مشارکت حداکثری مردم در پای صندوقهای اخذ رای تلاش کنند و قطعا مردم این حوزه انتخابیه همچون گذشته حماسه دیگری  را خلق خواهند کرد.

 

در پایان این جلسه مصوب شد برای تقویت حضور حداکثری و مشارکت مردم همایشهای مختلفی همچون رسانه و مطبوعات، تشکل های صنفی، هیات های ورزشی، دانشجویی و اساتید و ... قبل از برگزاری انتخابات در شهرستان برگزار شود و وظایف همه اعضا تشریح شد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها