مدیر آموزش وپرورش اسلام آباد غرب مطرح کرد:

توصیه‌های ایمنی به دانش‌آموزان برای پیشگیری از حوادث چهارشنبه سوری/شادی خود و دیگران را خراب نکنید

کد خبر: 296641
|
09:37 - 1395/12/21
نسخه چاپی
توصیه‌های ایمنی به دانش‌آموزان برای پیشگیری از حوادث چهارشنبه سوری/شادی خود و دیگران را خراب نکنید
اسلام آبادخبر: مدیر آموزش وپرورش اسلام آباد غرب در جمع دانش آموزان توصیه‌های ایمنی به دانش‌آموزان برای پیشگیری از حوادث چهارشنبه سوری را بیان کرد.

به گزارشاسلام آباد خبر، مدیر آموزش وپرورش اسلام آباد غرب در کلاس درس دانش آموزان پایه ششم دبستان دکتر علی شریعتی اسلام آبادغرب توصیه‌های ایمنی به دانش‌آموزان را برای پیشگیری از حوادث چهارشنبه سوری را بیان کرد.

 

حسن رجبی  خطاب به دانش‌آموزان اسلام آبادی  بیان کرد: مواد محترقه اثرات مخرب بسیاری را بر روی شنوایی و بینایی دارد و بهتر است چهارشنبه آخر سال را با روش‌های سنتی درکنار خانواده که از گذشته وجود داشته، طی کنند و این شب را به تنهایی سپری نکنند.

 

رجبی ضمن اینکه؛ از دانش آموزان خواست  از نگهداری مواد محترقه و منفجره خودداری کنند، گفت: خانواده‌ها مراقب کودکان و نوجوانان خود باشند و با آگاهی دادن آنها را از خطرات مواد محترقه مطلع کنند.

 

وی افزود: دانش آموزان باید خطرات ناشی از بازی با مواد منفجره و وسایل آتش‌بازی را به دوستان خود یادآوری کنند و حتی‌المقدور از حضور در این مراسم به ویژه در محل‌های شلوغ خودداری کرده و در صورت لزوم به همراه والدین خود در مراسم چهارشنبه‌ سوری شرکت کنند.

 

 مدیر آموزش وپرورش اسلام آباد غرب تأکید نمود: دانش آموزان و نوجوانان باید توصیه‌های مدیران مدارس و معلمان را جدی گرفته و با بی‌احتیاطی در روزهای پایانی سال شادی خود و دیگران را خراب نکنند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد