دادستان اسلام آبادغرب خبر داد:

اهدای سبد كالا به خانواده‎های زندانيان نيازمند درشهرستان اسلام آبادغرب

کد خبر: 296686
|
10:17 - 1395/12/22
نسخه چاپی
اهدای سبد كالا به خانواده‎های زندانيان نيازمند درشهرستان اسلام آبادغرب
اسلام آبادخبر: دادستان شهرستان اسلام آبادغرب از اهدای سبد كالا به خانواده‎های زندانيان نيازمند درشهرستان اسلام آبادغرب خبر داد.

صادق عزیزی دادستان اسلام آبادغرب در گفتگو بااسلام آباد خبر، در ابتدای سخنان خود به این حدیث پیامبر اکرم (ص) اشاره کرد: مَنْ أَصْبَحَ  وَلَم  یَهْتَمُّ بِأُمُورِ الْمُسْلِمِینَ فَلَیْسَ مِنهُم هر کس صبح کند و به امور مسلمانان همت نورزد، از آنان نیست.

 


وی با بیان اینکه؛ اهداي كمك هاي نقدي و غير نقدي به خانواده هاي مددجويان از برنامه هاي انجمن حمایت زندانیان این شهرستان است، افزود: خانواده زندانیان نزد انجمن حمایت از زندانیان امانت هستند و شرط  امانت داری حمایت مادی و معنوی و پیشگیری از آسیب پذیری خانواده های در معرض آسیب می باشد.

 

 

دادستان و رییس هیئت مدیره انجمن حمایت زندانیان این شهرستان گفت: در راستای تحقق این اهداف جشن گلریزان برگزار و به همت خیرین  و از منابع مالی  موجود مبالغی صرف خرید سبد ارزاق نوروزی  گردید همچنین مبالغی بصورت نقدی با توجه به تعداد اعضای خانوار  پرداخت گردید.

 


عزیزی خاطرنشان کرد: وفق بخشنامه ریاست محترم قوه قضائیه مرخصی نوروزی به زندانیان واجد شرایط اعطا می گردد.

 

گفتنی است؛ خیرین اسلام آبادغرب در جلسه انجمن حمایت از زندانیان که با حضور فرماندار و دادستان اسلام آبادغرب در16 اسفندماه 95 در محل فرمانداری شهرستان برگزار شد؛ 290 میلیون ریال اهدا کردند.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد