به مناسبت روز شهیدصورت گرفت؛

دیدار با خانواده اولین شهید مدافع حرم اسلام آبادغرب+عکس

کد خبر: 296689
|
15:27 - 1395/12/22
نسخه چاپی
دیدار با خانواده  اولین شهید مدافع حرم اسلام آبادغرب+عکس
اسلام آبادخبر: پیش از ظهر امروز امام جمعه شهرستان در معیت تنی چند از مسئولین شهرستان با خانواده اولین شهید مدافع حرم اسلام آبادغرب دیدار نمود.

به گزارشاسلام آباد خبر، پیش از ظهر امروز به مناسبت روز شهید امام جمعه شهرستان در معیت مدیر دانشگاه پیام نور و رییس بنیاد شهید و  تنی چند از مسئولین شهرستان با خانواده  اولین شهید مدافع حرم اسلام آبادغرب دیدار نمود.


 


حجت الاسلام محمدی پور امام جمعه شهرستان در این دیدار گفت: ما آمده ایم ارادت خودمان را تقدیم خانواده محترم شهید بکنیم و اعلام کنیم که انشاءلله تمام تلاشمان این است که هرگز شهدا و خانواده محترم شهدا را فراموش نکنیم بدلیل اینکه تا زنده ایم مدیون شهدا هستیم.

 


وی افزود: دین شهدا ادا نخواهد شد مگر با ادامه دادن راه شهدا، ادامه دادن راه شهدا ادامه دادن خط مبارزه با استکبار است، بعلاوه یکی از مهمترین آرمانهای شهدا در دفاع از انقلاب اسلامی ایران پیاده کردن احکام اسلامی و عدالت اجتماعی در جامعه است.

 


در ابتدای این دیدار بختیاری رییس بنیاد شهید شهرستان به معرفی خانواده محترم شهید و تجلیل و قدرانی از آنها پرداخت و دکتر پرندین رییس دانشگاه پیام نور اسلام آبادغرب نیز به تمجید و قدردانی از خانواده شهیدمدافع حرم پرداخته و این خانواده را الگوی کامل از ایثار و صبر معرفی نمود.

 

 

به گزارشاسلام آباد خبر،  روز گذشته نیز در راستای خدمات رسانی به خانواده معظم شهدا و ایثارگران وافزایش سطح آگاهی مراقبین از بهداشت فردی و آشنایی با مسائل روانی و جسمی ایثارگران، جلسه اموزش برای مراقبین و پرستاران ایثارگران در اسلام اباد غرب برگزار گردید.

 


این همایش با محوریت تغذیه و رژیم درمانی.استفاده از ارتزها و پروتزها رعایت بهداشت فردی.اشنای با بیماریها و عوارض دارویی برگزار شد.


در این جلسه نخست ریاست محترم بنیاد شهید اقای بختیاری سخنرانی نمود بعلاوه معاونت محترم بهداشت و درمان شهرستان خانم زمانی و معاونت محترم بهداشت و درمان استان نیز حضور داشتند.

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد