فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب مطرح کرد:

بالا بردن فرهنگ عمومي بهترين گزينه در جهت کاهش حوادث چهارشنبه سوری است

کد خبر: 296704
|
14:42 - 1395/12/24
نسخه چاپی
بالا بردن فرهنگ عمومي بهترين گزينه در جهت کاهش حوادث چهارشنبه سوری است
اسلام آبادخبر: فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب گفت: بالا بردن فرهنگ عمومي و آگاهی بخشی به مردم بهترين گزينه در جهت کاهش حوادث و اتفاقات چهارشنبه آخر سال خواهد بود.

به گزارشاسلام آباد خبر،  سرهنگ بهروز سرتیپ نیا با اعلام این خبر گفت: در راستاي اجراي طرح نظارت بر اماکن و جلوگيري از فروش و توزيع مواد محترقه، بازرسی از واحدهای صنفی در دستور کار مأموران پلیس امنیت عمومی شهرستان قرار گرفت.

 

 وی افزود: مأموران در بازرسي از اين واحدها 29 هزار عدد انواع مواد محترقه غیراستاندارد را کشف کردند و متهمان دستگير شده را جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضائی معرفی شد.

 

 فرمانده انتظامي شهرستان اسلام آبادغرب در ادامه با اشاره به وقوع حوادث و رخدادهاي سال هاي قبل در شب چهارشنبه سوری و به وجود آمدن خسارات مالي و جاني افزود: بالا بردن فرهنگ عمومي و آگاهی بخشی به مردم بهترين گزينه در جهت کاهش حوادث و اتفاقات چهارشنبه آخرسال خواهد بود.


سرهنگ سرتیپ نیا در ادامه از شهروندان خواست: به منظور برقراری امنیت هرچه بهتر در این شب با پرهیز از هرگونه اعمال حادثه بر انگیز، پلیس را در برقراری امنیت هرچه بهتر یاری رسانند و هرگونه مورد مشکوک را به پلیس 110 گزارش دهند.

 

 وی در پایان ضمن تذکر به عوامل برهم زننده امنیت در شب چهار شنبه آخر سال، متذکر شد: با دستگیر شدگان در این شب که امنیت و آسایش شهروندان را به مخاطره بیاندازد با جدیت برخورد خواهد شد.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد