فرماندار اسلام آبادغرب اعلام کرد:

۸۳۲ نفر آمار نهایی ثبت نام نامزدهای انتخابات شوراهای شهر و روستا در شهرستان اسلام آبادغرب

کد خبر: 296818
|
02:22 - 1396/01/07
نسخه چاپی
 ۸۳۲ نفر آمار نهایی ثبت نام نامزدهای انتخابات شوراهای شهر و روستا در شهرستان اسلام آبادغرب
اسلام آبادخبر: به گفته فرماندار اسلام آبادغرب تعدادثبت نام شدگان کاندیداهای شوراهای اسلامی شهروروستا درشهرستان به ۸۳۲نفر رسید.

به گزارشاسلام آباد خبر، افشین کریمی فرماندار و رییس ستاد انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهرستان اسلام آباد غرب گفت: در هفتمین و آخرین روز ثبت نام از داوطلبان شرکت در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا درشهرستان اسلام آباد غرب تعداد  ۳۲۲ نفر در ستاد انتخابات شهرستان و بخشداری های تابعه ثبت نام شدند.

 

وی افزود: تعداد ثبت نام شدگان کاندیداهای شوراهای اسلامی در شهرستان اسلام آباد غرب تا پایان آخرین روز ثبت نام به  ۸۳۲ نفر رسید که از این تعداد ۱۲۳ نفر داوطلب نمایندگی مردم درشورای اسلامی شهر و تعداد۷۰۹  نفر نیز داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی روستاهای دو بخش حمیل ومرکزی محسوب می شود.

 

رییس ستاد انتخابات شهرستان گفت: از کاندیداهای ثبت نام شده در شورای اسلامی شهر ۷۷ درصد دارای مدرک کارشناسی،۲۱ درصد دارای مدرک کارشناسی ارشد ،۲ درصد دارای مدرک دکترا بوده و تعداد ۲۰  خانم نیز جزء داوطلبان شورای اسلامی شهر و روستا هستند.

 

کریمی گفت: پس از اعلام نظر مراجع چهارگانه به مدت  ۱۰ روز از تاریخ ۹۶/۱/۷ لغایت ۹۶/۱/۱۷ بررسی صلاحیت داوطلبان توسط هیئت های محترم اجرایی از تاریخ  ۹۶/۰۱/۱۷ لغایت ۹۶/۰۱/۰۲۳ به مدت ۷ روز  آعاز و پس از اعلام نظرهیئت محترم نظارت ازتاریخ ۹۶/۰۱/۲۵لغایت۹۶/۰۱/۳۱نتیجه تاییدیارد صلاحیت به داوطلبان اعلام وداوطلبان شوراهای اسلامی شهروروستا می توانند شکایات خود را ظرف مدت ۴ روز از تاریخ ۹۶/۰۲/۰۳ لغایت ۹۶/۰۲/۰۶ به ترتیب به هیئت محترم نظارت استان و شهرستان ارائه دهند.

 

رئیس ستاد انتخابات شهرستان اسلام آبادغرب تصریح کرد: در تاریخ ۹۶/۰۲/۱۷ نتیجه قطعی تایید یا ردصلاحیت به کاندیداها اعلام، و داوطلبان می توانند به مدت یک هفته تمام ازتاریخ ۹۶/۰۲/۲۱ لغایت۹۶/۰۲/۲۷ تبلیغات انتخاباتی خود را تا قبل از۲۴ ساعت مانده به انتخابات شروع نمایند.

 

وی خاطرنشان کرد: در روز  ۹۶/۰۲/۲۸ تبلیغات ممنوع بوده و درصورت مشاهده با افرادخاطی برخورد جدی می شود.

 

کریمی خطاب به کاندیداهای شوراهای اسلامی شهر و روستا هشدار داد و گفت: از هتک حرمت و حیثیت نامزدهای انتخاباتی و هر امری که باعث اخلال در امر انتخابات می شود پرهیز کنند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد