رییس جمعیت هلال احمر شهرستان اسلام آباد غرب خبر داد:

واژگونی پراید در جاده اسلام آبادغرب-کرمانشاه+عکس

کد خبر: 296870
|
19:06 - 1396/01/13
نسخه چاپی
واژگونی پراید در جاده اسلام آبادغرب-کرمانشاه+عکس
اسلام آبادخبر: رییس جمعیت هلال احمر شهرستان اسلام آباد غرب از واژگونی یک دستگاه پراید در جاده اسلام آبادغرب-کرمانشاه خبر داد.

به گزارشاسلام آباد خبر، رییس جمعیت هلال احمر شهرستان اسلام آباد غرب از واژگونی یک دستگاه  پراید در جاده اسلام آبادغرب-کرمانشاه خبر داد.

 

وی افزود: این حادثه در ساعت 16 و 30 دقیقه عصر امروز در حوالی تنگه مرصاد جاده اسلام آبادغرب-کرمانشاه رخ داده که بعلت بارندگی و لغزندگی جاده خودرو پراید از جاده منحرف و واژگون شده و منجر به مصدومیت دو سرنشین آن شده که پس از امدادرسانی  با آمبولانس فوریت های پزشکی به بیمارستان انتقال یافتند.

 

اسدی گفت: در این حادثه نیروهای هلال احمر پایگاه حسن آباد به  سرپرستی علی  رستمی و امدادگران علی  کرمیان، امیر  نعمتی و سعید  عباسی  تبار  امدادرسانی نموده و  پلیس راه نیز جهت رفع ترافیک جاده در محل حضور پیدا نموده است.

 

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان اسلام آباد غرب در بخش دیگری از سخنان خود به   امداد  رسانی  به  خودروهای  مردمی در سیزده بدر بارانی اشاره کرد و گفت: تعدادی از خودرو های مردمی که برای سیزده بدر به  طبیعت آمده بودند که  در  مسیر و مکان  تفریحی  گردنه حسن  اباد گیر  افتاده  بودند توسط  ست  نجات 7  کمک  رسانی  شدند.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد