با حضور مسئولین شهرستان صورت گرفت/

کلنگ زنی کارخانه بازیافت زباله و کود آلی اسلام آباد غرب

کد خبر: 297092
|
12:30 - 1396/02/10
نسخه چاپی
کلنگ زنی کارخانه بازیافت زباله و کود آلی اسلام آباد غرب
اسلام آبادخبر: صبح امروز با حضور مسئولین شهرستان کلنگ عملیات اجرایی کارخانه بازیافت زباله و کود عالی به زمین زده شد و عملیات اجرایی این پروژه آغاز شد.

به گزارشاسلام آباد خبر، ‍  صبح امروز باحضور فرماندار، نماینده مردم در مجلس، مدیر کل دفتر شهری و شوراها استانداری، معاون عمرانی فرماندار، شهردار و جمعی از مسئولین شهرستان کلنگ کارخانه بازیافت زباله و کود آلی به زمین زده شد.

 


در این مراسم فرماندار شهرستان از زحمات و پیگیریهای نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی،استاندار و معاونین محترم بمنظور پیگیری تخصیص مبلغ 15 میلیارد ریال  اعتبار اولیه این طرح قدردانی نمود.

 

وی اظهار کرد:  معضل زباله همیشه برای مردم اسلام آباد، اهالی روستاهای حسن آباد و فیروز آباد و درمجموع برای محیط زیست این شهرستان مشکل ساز بود و دولت تدبیر و امید که تاکنون هیچ کلنگی را بدون پشتوانه اعتباری به زمین نزده است  15 میلیارد ریال اعتبار برای ساخت این طرح بسیار مهم تخصیص داد و انشاالله با راه اندازی این کارخانه علاوه بر اشتغال 45 نفر بصورت مستقیم و 100 نفر بصورت غیر مستقیم برای همیشه مشکل زباله شهرستان حل خواهد شد.


در این مراسم دکتر فلاحت پیشه نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی از توجه توسعه ای فرماندار به حوزه های مختلف قدردانی کرد و گفت این اقدام بسیار برای شهرستان مفید خواهد بود.

 

به گزارش خبرنگاراسلام آباد خبر، چند روز پیش فلاحت پیشه در سخنرانی پیش ازخطبه های نمازجمعه شهرستان با انتقاد تند از شهردار و شوراهای قبلی اسلام آبادغرب گفت:  من در مجلس هفتم و هشتم دوبار برای کارخانه بازیافت پسماند شهری پول و بودجه آوردم اما برگشت خورد، الان هم بیش از 2 میلیارد پول برای پروژه بازیافت گرفتم که تصمیمش با شورا و شهرداری است.

 

وی همچنین با مطرح کردن انتقاداتی نسبت به شهردار و شوراهای فعلی گفت: خدمت وزیر کشور و معاونت عمرانی وزارت کشور بنده جلسه گذاشتم؛ تمام شهرهای ما با شورا و شهردار حضور پیدا کردند، پول و بودجه گرفتند، اما از اسلام آبادغرب هیچ کسی نیامده بود،حتی برای گرفتن پول و اعتبار و بودجه نیامده بودند،  5 دقیقه وقت اسلام آباد را به شهردار حمیل دادم برخی از مشکلات شهر اسلام آباد را گفت و مابقی را خودم گفتم.

 

نماینده مردم اسلام آبادغرب و دالاهو در پایان سخنرانی پیش ازخطبه های نمازجمعه  هشتم اردیبهشت ماه 96 در شهرستان اسلام آبادغرب خاطرنشان کرد: فردا برنامه کلنگ زنی پروژه بازیافت است اما من نگرانم که اگر این پروژه انجام نشود آبرویمان پیش مردم می رود و مسئولیت این کار بر عهده شورا و شهرداری است.

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد