تیراندازی در بازار اسلام آبادغرب/ دستگیری قاتل در کمتر از نیم ساعت

کد خبر: 297113
|
21:54 - 1396/02/12
نسخه چاپی
تیراندازی در بازار اسلام آبادغرب/ دستگیری قاتل در کمتر از نیم ساعت
اسلام آبادخبر: تیراندازی در بازار اسلام آبادغرب منجر به کشته و زخمی شدن دو زن شد و قاتل در کمتر از نیم ساعت توسط پلیس دستگیر شد.

به گزارشاسلام آباد خبر، شامگاه امروز  در بازار اسلام آبادغرب فردی مسلح با حمله به دو خانم یک نفر آز آنها  را به قتل رساند و دیگری به شدت زخمی نمود.

 

یک مقام آگاه در این خصوص به خبرنگار اسلام آبادخبر گفت: حوالی ساعت 20  شامگاه امروز روبروی بانک رفاه کارگران در مرکز شهر اسلام آبادغرب دونفر خانم (مادر ودختر ) توسط جوانی مسلح موردحمله مسلحانه قرار گرفته که دختر  دراثراصابت گلوله در جا به قتل رسید و مادر وی به شدت مجروح شده و با حال وخیم به  بیمارستان انتقال یافت.

 

وی افزود: قاتل همسر مقتول بوده که پس از متواری شدن توسط پلیس انتظامی ردیابی و در حایکه در حال برنامه ریزی جهت فرار از مخفیگاهش بود با یک  سری اقدامات اطلاعاتی، عملیاتی ظرف کمتر از نیم ساعت از وقوع جرم دستگیر شد.

 

گفتنی است: در این عملیات سرهنگ سرتیپ نیا فرمانده انتظامی شهرستان فرماندهی عملیات را به عهده داشته که با هوشیاری پلیس و نیرو های آماده به کار در کمترین زمان ممکن قاتل فراری دستگیر شده و مهلت برنامه ریزی و فرار از شهرستان به وی داده نشد.

 

تصاویرذیل مربوط به تجمع مردم در محل جنایت پس از متواری شدن قاتل می باشد که توسط بخش شهروند خبرنگار ارسال شده است.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد