سارا شیربیگی:

دفاع از اعتبار فوتسال ایران در تورنمنت روسیه/ با تمام وجود به میدان می رویم

کد خبر: 297132
|
13:26 - 1396/02/16
نسخه چاپی
دفاع از اعتبار فوتسال ایران در تورنمنت روسیه/ با تمام وجود به میدان می رویم
اسلام آبادخبر: بازیکن کرمانشاهی تیم ملی فوتسال بانوان ایران با اشاره به حضور در تورنمنت چهارجانبه روسیه، گفت: در این مسابقات با تمام وجود به میدان رفته و از اعتبار فوتسال ایران و آسیا دفاع می کنیم.

به گزارشاسلام آباد خبر،    سارا شیربیگی در گفت و گو بامرصاد اسپورت، اظهار کرد: خوشبختانه از آمادگی بسیار خوبی برای حضور در رقابت های روسیه برخورداریم.

 

شیربیگی با اشاره به برپایی چند مرحله اردوی آمادگی، گفت: در این اردوها تمرینان های لازم توسط مربیان و کادر فنی ارائه شد و بازیکنان هم از سطح آمادگی خوبی برخوردارند.

 

وی با بیان اینکه تیم ملی فوتسال ایران یکی از قدرتمندترین تیم های آسیایی، گفت: حضور در تورنمنت چهارجانبه روسیه که تیم های بسیار خوبی در آن حضور دارند می تواند به بالاتر رفتن سطح فنی اعضای تیم ملی کمک کند.

 

عضو تیم ملی فوتسال بانوان ایران ادامه داد: دیدار با تیم های قدرتمندی مانند روسیه، اسپانیا و جمهوری چک کار ساده ای نیست چرا که همه این تیم ها از بازیکنان بسیار خوبی برخوردارند.

 

شیربیگی خاطرنشان کرد: البته تیم ایران نیز از بازیکنان و کادر فنی بسیار توانمندی برخوردار است و با قدرت در رقابت های روسیه حضور خواهد یافت.

 

وی گفت: تیم ایران سابقه قهرمانی آسیا در مسابقات سال 2015 مالزی را دارد و قدرتمندترین رقبا نیز به دیده احترام به تیم کشورمان نگاه می کنند.

 

شیربیگی در پایان افزود: امیدوارم با دعای خیر مردم بتوانیم نتایج خوبی در تورنمنت چهارجانیه روسیه کسب و دست پر این مسابقات را ترک کنیم.

 

14 بانوی ملی پوش فوتسال ایران، امروز (15 اردیبهشت) تهران را به مقصد روسیه محل برگزاری مسابقات ترک کردند.

 

تیم ایران روز شنبه 16 اردیبهشت با اسپانیا، یکشنبه 17 اردیبهشت با روسیه و سه شنبه 19 اردیبهشت با جمهوری چک دیدار می کند.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد