پیگیری اسلام آبادخبر /

پاسخ ستاد انتخابات اسلام آبادغرب در خصوص جمع آوری بنرهای روحانی و رئیسی

کد خبر: 297141
|
15:25 - 1396/02/17
نسخه چاپی
پاسخ ستاد انتخابات اسلام آبادغرب در خصوص جمع آوری بنرهای روحانی و رئیسی
اسلام آبادخبر: در پخش تصاویری از جمع آوری بنرهای روحانی و رئیسی در شبکه های اجتماعی این پایگاه خبری ماوقع ماجرا را از فرمانداری شهرستان جویا شده است.

 

به گزارشاسلام آباد خبر، در چند روز گذشته کانال های تلگرامی ضد انقلاب اخبار و تصاویری از جمع آوری بنرهای روحانی در شهرستان منتشر نموده و آن را به جناح های رقیب نسبت دادند، همچنین روز گذشته تصاویری به شرح ذیل مبنی بر جمع کردن بنرهای " رئیسی" کاندیدای ریاست جمهوری رقیب روحانی، توسط فرمانداری اسلام آبادغرب در شبکه های اجنماعی منتشر گردید.

 

 

خبرنگار این پایگاه خبری چگونگی این تصمیم را از مسئول مربوطه در فرمانداری شهرستان پیگیری نموده است.

 

احسان موثقیان مسئول کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان اسلام آبادغرب در این رابطه به خبرنگار اسلام آباد خبرگفت: نصب بنر بر روی تیربرق ها  و امکانات دولتی خلاف قانون انتخابات است که ما در راستای  ایجاد شور و نشاط انتخاباتی با این امر مدارا کرده ایم اما با توجه به رعایت اصل بی طرفی نصب بنر بر روی در و دیوار ادارات دولتی بخصوص فرماانداری که ستاد انتخابات است، ممنوع می باشد که در این راستا بنرهای دکتر روحانی در مکان درب بخشداری و حاشیه فرمانداری جمع شد و بنر های حجت الاسلام رئیسی که در حاشیه دیوار فرمانداری نصب شده بود نیز جمع آوری گردید.

 

وی افزود: بنر ها هم سالم هستند و طی تماس با مسئولین ستاد کاندیداها در شهرستان اعلام شد؛ بیایند بنرها را تحویل بگیرند و در جای دیگری نصب نمایند.

 

موثقیان با بیان اینکه کارکنان فرمانداری در طول خدمت خود با دولت های مختلفی کار کرده اند و ما موظفیم اصل بی طرفی و قانون را رعایت نماییم و هر چند هر شخصی یک سلیقه سیاسی دارد اما همه کاندیدا ها طبق قانون برای ما یکسان هستند.

 

وی افزود: از فعالان مجازی خواست قبل از انتشار برخی اخبار صحت و سقم آن خبر از مراجع ذیربط بررسی شود تا خدای ناکرده در فضای رقابتی کاندیداها اصل نظام زیر سوال نرود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد