یک معلم اسلام آبادی:

آقای روحانی منت افزایش حقوق برسر معلمین نگذارید، من حقوقم را می دهم شما فقط اقساط مرا پرداخت کنید

کد خبر: 297148
|
11:48 - 1396/02/18
نسخه چاپی
آقای روحانی منت افزایش حقوق برسر معلمین نگذارید، من حقوقم را می دهم شما فقط اقساط مرا پرداخت کنید
اسلام آبادخبر: یکی از معلمان دلسوخته شهرمان با بیان درد دل های خود در انتقاد به عملکرد دولت گفت: آقای روحانی منت الکی برسر معلمین نگذارید.

یک معلم اسلام آبادی در گفتگو بااسلام آباد خبر، خطاب به رییس جمهور گفت: آقای روحانی منت الکی برسر معلمین نگذارید.

 

وی با بیان این سخنان گفت: عزت و کرامت معلمین در دولت روحانی زیر سوال رفت، چندین بار تجمع صنفی معلمین در سراسر کشور راه افتاد  تا فقط به دولت بگوییم که ما هستیم، تا حرف ما را بشنوند.


این معلم دلسوخته گفت: آقای روحانی منت الکی  افزایش حقوق برسر معلمین نگذارید، من حقوقم را می دهم شما فقط اقساط مرا پرداخت کنید، بقیه مخارج زندگی هم پیش کش.

 

وی با بیان اینکه؛  بعد از ۳۰ سال بازنشستگی تازه به بیکاری رسیدم، افزود: ۳ فرزند لیسانس بیکار دارم، به مخارج زندگی نمی رسم، یک پراید خریدم و مسافرکشی می کنم.

 

این معلم دلسوز گفت: آقای روحانی آیا می دانی نتیجه شعار ها و قول های دروغی که دادی اینست که؛  من علاوه بر اینکه در مقابل خانواده ام شرمنده ام، در در برابر جامعه و بخصوص در مقابل کسانی که دوره قبل گفتم به شما رای بدهند سرافکنده ام.

 

وی با اشاره به اینکه؛ آزموده را آزمودن خطاست، افزود: آقای روحانی من معلمم، درد جامعه را خوب می فهمم، ریاست جمهوری که آزمایشی نیست که شما عملی شدن قول های خود را به دور بعد منتقل می کنی، شما امتحانت را به ملت داده ای و تقالای بی فایده هم نکن، اکنون باید منتظر نتیجه باشی.

 

این معلم  باتجربه بیان داشت: جناب آقای روحانی اگر نظر شما اینست که دور اول ریاست جمهوری شما آزمایشی بوده و در دور دوم می خواهی کار کنی، پس من نمره "طرح کاد" شما را از ۲۰ نمره ۵ می دهم و راه هیچ تبصره ای هم ندارد،چون شما  نه به حرف بزرگ معلم ملت گوش دادی و نه به حرف مردم توجه کردی،  آن هم به احترام رای مردم و تنفیذ حکم شما توسط ولایت این نمره را دادم و گرنه شما صفر گرفتی.

 

وی افزود: نگویید معلم بی انصافی هستی و این همه کار های انجام شده را هیچ انگاشتی، بلکه بارم بندی نمره من بر اساس عملکرد شماست که در برابر شعار ها، قول ها و انتطاری که ایجاد کردی خیلی ضعیف است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد