مدیر درمانگاه شهید بهشتی بسیجیان اسلام آبادغرب خبر داد:

ارائه خدمات درمانی و دندانپزشکی با 30 درصد تخفیف در درمانگاه بسیجیان اسلام آبادغرب

کد خبر: 297187
|
16:04 - 1396/02/24
نسخه چاپی
 ارائه خدمات درمانی و دندانپزشکی با 30 درصد تخفیف در درمانگاه بسیجیان اسلام آبادغرب
اسلام آبادخبر: مدیر درمانگاه شهید بهشتی بسیجیان اسلام آبادغرب از ارائه خدمات درمانی و دندانپزشکی با 30 درصد تخفیف در درمانگاه بسیجیان اسلام آبادغرب خبر داد.

به گزارشاسلام آباد خبر، درمانگاه شهید بهشتی بسیجیان اسلام آبادغرب اعلام کرد: به مناسبت اعیاد شعبانیه و به ویژه میلاد امام زمان (عج) تا پایان ماه مبارک شعبان  برای اقشار کم درآمد خدمات درمانی و دندانپزشکی با 30 درصد تخفیف ارائه می گردد.

 

 

مدیر درمانگاه شهید بهشتی بسیجیان اسلام آبادغرب در گفتگو با  خبرنگار اسلام آباد خبرگفت: خدماتی که توسط این درمانگاه  ارائه می گردد اکثرا" با تخفیف هستند و به مناسبت اعیاد مبارک شعبانیه برای اقشار کم درآمد خدمات درمانی و دندانپزشکی با 30 درصد تخفیف و پزشک عمومی بصورت رایگان ارائه می گردد.

 

 

وی افزود: این درمانگاه وابسته به موسسه تأمین درمان بسیجیان از سال 1390 در حال خدمت رسانی به اقشار و آحاد مردم، خانواده های بسیجیان و نیروهای مسلح می باشد که در طول سال یک روز در هفته( روزهای چهارشنبه )  متخصص داخلی نیز در این درمانگاه مسقر بوده و عمده فعالیت این درمانگاه در بحث دندانپزشکی می باشد که یکی از نیازهای مستضعفین  جامعه است.

 

علی زینلی با بیان اینکه هدف موسسه  درآمدزایی نیست، گفت: بحث ما خدمت رسانی به اقشار کم درآمد و آسیب پذیر جامعه در تامین درمان دندانپزشکی می باشد.

 

وی با اشاره بالا بودن هزینه های دندانپزشکی در بخش خصوصی، افزود: یکی از اهداف خاص سپاه پاسداران خدمت به محرومین جامعه است و این درمانگاه تحت نظارت موسسه تأمین درمان بسیجیان استان کرمانشاه  صرفا" در راستای خدمات رسانی به محرومین فعالیت می نماید و تمام هزینه ها و مواد اولیه پزشکی درمانگاه توسط موسسه بسیجیان تأمین می گردد.

 

گفتنی ست؛ درمانگاه شهید بهشتی بسیجیان شهرستان اسلام آبادغرب در خیابان شهید مفتح 200 متری مسجدجامع  واقع شده است.

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد