فرمانده انتظامي شهرستان اسلام آبادغرب:

انتخابات نماد مردم سالاري ديني و تبلور زندگي سياسي در ایران است

کد خبر: 297192
|
13:47 - 1396/02/25
نسخه چاپی
انتخابات نماد مردم سالاري ديني و تبلور زندگي سياسي در ایران است
اسلام آبادخبر: فرمانده انتظامي شهرستان اسلام آبادغرب انتخابات را نماد مردم سالاري ديني و تبلور زندگي سياسي در کشور برشمرد و گفت: وظيفه نيروي انتظامي در موضوع انتخابات تأمين امنيت اين حماسه بزرگ مردمي است.

به گزارشاسلام آباد خبر،  سرهنگ بهروز سرتیپ نیا در جلسه توجيه و آشنايي با قوانين و مقررات انتخابات گفت: انتخابات عرصه ظهور قدرت ملي كشور است و حضور مردم در انتخابات و در پاي صندوق هاي راي، نقطه تجلي همراهی با دولت و مسئولان نظام مقدس جمهوري اسلامي و تجديد ميثاق با آرمان هاي امام و شهداست که همچون پتکي محکم بر سر ياوه گويان استکبار فرود خواهد آمد.


وی با اشاره به فرمايش مقام معظم رهبري ( مد ظله العالي ) كه فرمودند مسئله امنيت و آرامش در انتخابات بسيار مهم است، اظهار کرد: ايشان فرمودند مسئولان بايد مراقبت كنند امنيت انتخابات حفظ شود و اگر كسي بخواهد عليه امنيت كشور قيام كند قطعاً با عكس العمل و واكنش سخت مواجه خواهد شد و هر كس از اين راه تخطي كند قطعا بداند سيلي خواهد خورد.


این مقام انتظامی با اشاره به نزديکي زمان برگزاري انتخابات رياست جمهوري و شوراهاي اسلامي شهر و روستا،تصريح کرد: وظيفه نيروي انتظامي در موضوع انتخابات تأمين امنيت اين حماسه بزرگ مردمي است و با همکاري و تعامل در خصوص اجراي تدابير مقام معظم رهبري (مدظله العالی) با هوشياري و انجام وظایف ذاتي و نظارتي از آمادگي کامل در خصوص برقراري نظم و امنيت انتخابات پيش رو برخورداريم.


سرهنگ سرتیپ نیا در ادامه با اشاره به اهمیت وجود امنیت در انتخابات گفت: دشمن قصد دارد اقدامات ضد امنیتی خود را قبل و حین انتخابات انجام دهد ولی با تلاش شبانه روزی نیروهای انقلابی و لطف خداوند بزرگ از هدف خود باز خواهند ماند، نیروی انتظامی نیز در تلاش است تا یک محیط امن و آرام را برای حضور حداکثری مردم عزیز شهرستان در پای صندوق های رای فراهم آورد.


وی در پایان خاطرنشان کرد: تلاش کارکنان انتظامي در تامين امنيت انتخابات ضامن سلامت و مشارکت حداکثري مردم و موجب اعتماد بيشتر به نظام مقدس جمهوري اسلامي مي شود، لذا رعايت قوانين انتخاباتي، عدم تبليغات بر له یا علیه کاندیدا ها و حفظ نظم و امنيت در انتخابات بسیار مهم و ضروری است.

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد