دکتر محمد رشیدی در جمع حامیان رئیسی و قالیباف در اسلام آبادغرب:

مردم ما از فضای موجود رضایتمندی ندارند/آمار بیکاری خیلی رشد کرده و آمار اشتغال پایین آمده

کد خبر: 297206
|
16:24 - 1396/02/27
نسخه چاپی
مردم ما از فضای موجود رضایتمندی ندارند/آمار بیکاری خیلی رشد کرده و آمار اشتغال پایین آمده
اسلام آبادخبر: دکتر محمد رشیدی تحلیلگر سیاسی گفت: شما چه تعریفی از آزادی دارید؛حرفهای سیاسی را زیاد شنیدیم، ملت امروز دغدغه اقتصاد و اشتغال دارد.

به گزارشاسلام آباد خبر، دکتر محمد رشیدی تحلیلگر سیاسی در جمع حامیان رئیسی و قالیباف در اسلام آبادغرب گفت: ما در افق پیشرفت و توسعه ایران اسلامی در جهان قرار داریم، افقی که دیگاه فراروی آن بسیار روشن و واضح و نورانی است،  ایران  هرچن الان نیز قدرتمند است، اما در سال 1404 باید قدرت برتر منطقه باشد، اما با اما و اگرهایی.

 

وی افزود: امروز تدبیر مقام معظم رهبری و حضور دلاورانه و شجاعانه فرزندان برومند ایران اسلامی و فرزندان شما عزیزان در منطقه هستیم و در منطقه یک حوزه امنیتی ایجاد کرده است، یعنی این تدبیر و این دلاوری ها و فداکاری ها باعث شده که مرز های استراتژیک ما به دوره ساسانیان برگردد.

 

دکتر رشیدی با اشاره به ناامنی های موجود در منطقه و حتی کشور های اروپایی عنوان کرد:در ایران اسلامی در عین حالی که در محاصره ی آتش و نا امنی قرار داریم کانون امنیت هستیم.

 

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) خاطر نشان کرد:سکه این امنیت بنام ملت شجاع ،خداپرست و موحد ایران اسلامی زده شده، 80میلیون ایرانی با وحدت خودشان این امنیت را رقم زده اند.

 

رشیدی افزود: از طرفی دیگر نگرانی هایی هم داریم یعنی هرکشوری که اقتدار خارجی و توان دفاعی قابل توجهی دارد اگر در داخل رضایتمندی مردم را نداشته باشد از لحاظ امنیتی مورد خطر و آسیب قرار دارد.

 

وی تصریح کرد: مردم ما رضایتمندی ندارند از فضای موجود، امروز آمار بیکاری نسبت به سال های گذشته خیلی رشد کرده و آمار اشتغال پایین آمده و درآمد سرانه مردم افت کرده است و هزینه های زندگی هم بیشتر شده است و این درحالی است که ما غوطه ور در منابع خدادادی هستیم و این نعمات 5 برابر ظرفیت کشور های منطقه است.یعنی ما پنج تومان درآمد داریم ، یک تومن هزینه بصورت بلقوه ،پتانسیل و استعداد ولی در عمل اینطوری نیست یک تومن درآمد داریم پنج تومن هزینه، که دلیل آن مدیریت ناکار آمد و کهن سال و بی توجهی به ملت ایران است.

 

این تحلیل گر سیاسی با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری خاطر نشان کرد:ما باید کسی را انتخاب کنیم که نگاهش به داخل باشد نه به خارج یعنی تا زمانی که چشم ما به خارج از این مرز هاست از منابع داخلی و بهره های خدادادی محروم می شویم.

 

وی افزود: باید تاسف بخوریم که  در چهار سال اخیر استان ما با 23درصد بیکاری در قله اول بیکاری کشور قرار دارد البته آمار 23 درصد را نشان می دهد واقعیت موجود بیشتر است.

 

رشیدی با اشاره جنگ تحمیلی و جنایات گروهک منافقین در عملیات مرصاد گفت: خیلی درآور است که همان کسانی که فرزندان این مرز و بوم را به شهادت رساندند و آن ها را در همین شهر به دار آویختند و آتش زدند امروز در آمریکا روسری و دستبند بنفش می پوشند و از کاندیدایی حمایت می کنند  و این برای ما رنج آور است.

 

وی خاطرنشان کرد: رای دادن به وضع موجود یعنی رای دادن به چهار سال بیکاری ما در ایران؛ رای سیاسی ارزش ندارد امروز دغدغه مردم شریف اسلام آباد و استان کرمانشاه و ملت ایران اسلامی بیکاری جوانان است یا پخش شدن صدای فلان خواننده از تلویزیون و رادیواست؟

 

دکتر رشیدی گفت: دغدغه مردم ما این است که به دروغ بگوییم آزادی؛ مگر خدایی نکرده مردم ما دربند اسارت هستند جمهوری اسلامی به مردم آزادی داده است لازم نیست شما به مردم آزادی بدهید.

 

وی افزود: شما چه تعریفی از آزادی دارید؛آزادی پدر خانواده زمانی است که فرزندش بیکار نباشد و ازدواج جوانان به خاطر نبود پول و امکانات به تاخیر بیفتد حرفهای سیاسی را زیاد شنیدیم ملت امروز دغدغه اقتصاد و اشتغال دارد.

 

وی دربخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: مردم اگر وکیل خواستند یا به کسی وکالت دادند، گفتند؛ وکیل صد درصد مردم باش، نه چهار درصد مردم؛52 درصد مردم به شما رای دادند و اسلام آبادغرب بالاترین رای را به رئیس جمهور فعلی دادند و ایشان حتی یک بار هم به اسلام آباد که بزرگترین شهرستان استان بود نیامد که از مردم این شهرستان دلجویی کند.

 

این استاد دانشگاه بیان داشت: امروز ما خوشحالیم که یک قاضی می خواهد منصب ریاست جمهوری را بر عهده بگیرد که دست اشرار و مفسدان اقتصادی را از این کشور قطع کند و در کنار این قاضی بزرگوار و مومن و انقلابی که خادم حضرت علی بن موسی الرضا(ع) است یک مرد توانمد اجرایی با روحیه جهادی بنام آقای دکتر قالیباف قرار دارد که قطعا در امور اجرای ایشان را کمک خواهد کرد یعنی دولت کار و کرامت انشاالله ایجاد خواهد شد.

 

وی ابراز کرد: ما به رئیس جمهوری که مقابل بیانات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) موضع بگیرد نیاز نداریم ؛ما نیازمندیم به یک رئیس جمهور ولایی که نظر او با نظر رهبری موافق و دلسوز و خدمتگذار ملت ایران باشد و تیم کابینه اش اهل کار و عزم راسخ باشند نه اینکه روزی دو ساعت کار کنند و بقیه ساعات روز را در استخر و سونا و به تفریح بگذرانند، کابینه ای که میانگین سنی آن 64 سال است توانایی کار اجرایی ندارد، ما نیاز به کابینه ای جوان،پر تلاش،مومن و انقلابی داریم.

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد