گزارش/

سرنوشت نامعلوم کلنگ های بی اعتبار /فلاحت پیشه:همه اش "نمایش" بود

کد خبر: 297284
|
15:17 - 1396/03/11
نسخه چاپی
سرنوشت نامعلوم کلنگ های بی اعتبار /فلاحت پیشه:همه اش "نمایش" بود
اسلام آبادخبر: علی رغم گذشت یک سال از سفر هیات دولت به کرمانشاه نه تنها هنوز خبری از لیست مصوبات این سفر نیست بلکه پروژه های کلنگ زنی شده نیز آغاز به کار نکرده اند.

به گزارشاسلام آباد خبر، به نقل ازشبکه اطلاع رسانی مرصاد ، بعد از گذشت قریب به یک سال از سفر رئیس جمهور به کرمانشاه هنوز لیستی از مصوبات این سفر و یا شرحی از اقدامات انجام شده منتشر نشده است.

استاندار کرمانشاه در آخرین نشست خبری خود (۸ ماه قبل) در پاسخ به سوال مرصاد در همین رابطه گفت: به زودی لیست این مصوبات را منتشر خواهیم کرد.

از سوی دیگر برخی از معدود پروژه های کوچک کلنگ زنی شده در این استان بعد از گذشت یک سال از سفر دولت یازدهم به کرمانشاه هنوز آغاز به کار نکرده اند که این موضوع با واکنش و تذکر نمایندگان مردم در مجلس همراه شد.

تذکر دکتر فلاحت پیشه به وزیر جهاد کشاورزی

بر همین اساس فلاحت پیشه نماینده مردم اسلام آباد غرب و دالاهو به خاطر عدم اجرای طرح گلخانه اسلام آباد غرب علی رغم گذشت یک سال از مراسم کلنگ زنی آن به حجتی تذکر داد.

در تذکر فلاحت پیشه آمده است: همزمان با سفر رئیس جمهور محترم جناب آقای روحانی به استان کرمانشاه، کلنگ زنی مجتمع گلخانه ای اسلام آباد غرب انجام شد. ولی متاسفانه پس از برگزاری این مراسم نمایشی و تبلیغاتی هیچگونه اقدامی جهت اجرای پروژه صورت نگرفته است.

وی افزود: اگر اقدام اساسی تا آخر خرداد ماه صورت نگیرد. وزیر جهاد باید برای پاسخ به سوال بنده در مجلس حاضر شود.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد