فرماندار اسلام آبادغرب مطرح کرد:

اثرات مثبت تقویت و پیشرفت آموزش و پرورش به جامعه برمی گردد

کد خبر: 297382
|
14:28 - 1396/03/24
نسخه چاپی
اثرات مثبت تقویت و پیشرفت آموزش و پرورش به جامعه برمی گردد
اسلام آبادخبر: فرماندار اسلام آبادغرب در جلسه شوراي آموزش و پرورش شهرستان گفت: هر چه اين حوزه تقويت شود بازخورد اثرات مثبت آن به جامعه تزريق خواهد شد.

به گزارشاسلام آباد خبر، پیش از ظهر امروز سومین نشست شوراي آموزش و پرورش شهرستان اسلام آباد غرب در سالجاري باحضور فرماندار اسلام آباد غرب برگزار شد.


در ابتدای نشست حسن رجبی مدیر آموزش وپرورش شهرستان اسلام آباد غرب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات کلیه مومنان در ماه مبارک رمضان و لیالی قدر به حادثه تروریستی تهران اشاره و با محکوم کردن این جنایت ددمنشانه ، شهادت جمعی از هموطنان عزیزمان را تبریک وتسلیت گفت.

 

مدیر آموزش وپرورش شهرستان اسلام آباد غرب گزارش اجمالی از اقدامات انجام شده در اردیبهشت ماه را ارائه داد و برنامه های در درست اقدام پیرامون پروژه مهر را بیان نمود و همچنین در مورد همكاري ادارات  ثبت اسناد ، مسکن و شهر سازی و شهرداری با آموزش وپرورش  مطالبی  بیان کرد. 

 

در ادامه حجت الاسلام کرمی امام جمعه موقت شهرستان ضمن اهمیت جایگاه آموزش وپرورش  پیرامون برنامه های اوقات فراغت، جذب و ادامه تحصیل طلاب در حوزه علمیه شهرستان و برنامه های معنوی آموزش وپرورش به ایراد سخن پرداخت.

 

در ادامه افشین کریمی فرماندار اسلام آباد غرب و رئیس شورای آموزش وپرورش با تبریک پیروزی تیم ملی فوتبال ایران حادثه تروریستی تهران را محکوم کرد و بیان داشت: تروریست محصول فقر و ایدئولوژی تعصب است فرماندار اسلام آباد غرب به بیان خطرات مادی و معنوی تروریست پرداخت و ایجاد وحدت و همگرایی برای مقابله با تفکر داعشی و وهابی را ضروری دانست.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود از خیرین مدرسه ساز به بزرگی یاد کرد و آثار فرهنگی آنان را جاودانه توصیف کرد.

 

کریمی تاكيد نمود:  براي پيشرفت ،توسعه ،كيفيت و كمك به آموزش و پرورش بايد همه دستگاههاي اداري تلاش كنند وهر چه اين حوزه تقويت شود بازخورد اثرات مثبت آن به جامعه تزريق خواهد شد.

 

بخش دیگری از سخنان فرماندار اسلام آباد غرب پیرامون فرهنگ سازی برای عبور از بخشی نگری به کلی نگری وکلان نگری در قالب برنامه های حوزه معاونت پرورشی بود.

 

در اين جلسه پيرامون مسائل ،مشكلات و نيازمنديهاي آموزش و پرورش بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد