امام جمعه اسلام آبادغرب در خطبه های نمازجمعه:

تا وقتی این غده سرطانی اسرائیل هست مبارزه ادامه دارد/کسانی که در فتنه 88 دخیل بوده اند نباید در پست و مقام ها ابقا شوند

کد خبر: 297485
|
18:06 - 1396/04/02
نسخه چاپی
تا وقتی این غده سرطانی اسرائیل هست مبارزه ادامه دارد/کسانی که در فتنه 88 دخیل بوده اند نباید در پست و مقام ها ابقا شوند
اسلام آبادخبر: امام جمعه اسلام آبادغرب گفت: کسانی که در فتنه 88 دخیل بوده اند نباید در پست و مقام ها ابقا شوند که امروز لحظه به لحظه مراقب آنها باشیم که خرابکاری نکنند و همیشه تذکر بدهیم.

به گزارشاسلام آباد خبر، حجت الاسلام سید امیر محمدی پور در خطبه های نماز جمعه اسلام آبادغرب  از حضور حماسی مردم شهیدپرور اسلام آبادغرب در راهپیمایی روز قدس تقدیر و تشکر نمود و اظهار کرد: این کار شما در پیشگاه خداوند بی اجر نخواهد بود چون خداوند در سوره مبارک توبه می فرماید؛ هیچ قدمی در جهت عصبانی کردن کفار بر نمی دارید مگر اینکه یک عمل صالح برای شما نوشته خواهد شد.

 

وی با نثار درود و صلوات به روح پر فتوح بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران که با اعلام آخرین جمعه ماه مبارک رمضان بعنوان روز جهانی قدس، گفت: امام راحل با این اقدام موجب همبستگی امت اسلامی شدند.

 

حجت الاسلام محمدی پور تصریح کرد: دشمن درجه یک امت اسلامی اسرائیل است و تا وقتی این غده سرطانی از روی نقشه جغرافیایی حذف نشود، مبارزه ادامه دارد.

 

وی افزود: حرکت زیبایی که سپاه پاسداران به دستور فرمانده کل قوا انجام داد، دل همه مظلومان عالم را شاد کرد و همه دنیا فهمید که حفظ آرامش خاورمیانه بدست آمریکا نیست بلکه خود کشورهای خاورمیانه توان حفظ امنیت و آرامش را دارند.

 

امام جمعه شهرستان یادآورشد: حرکتی در حال انجام است که برحسب وظیفه بعنوان نهی از منکر آن را بیان می کنم؛ شخصی که اکنون بعنوان مدیرکل میراث فرهنگی استان است و مدتی پیش در ایام فاطمیه مراسم جشنی برگزار کرده و یک خانمی در آنجا رقصیده و حرکات مبتذلی انجام داده و عملا" گناه ترویج شده بود و کسی هم جلوی آن را نگرفته بود ، همین خانم اکنون قراردادی بسته که بیاید در اسلام آبادغرب نمایشگاه مبل را تحویل بگیرد که این امر مایه شرمندگی است و ما هرگز اجازه چنین کاری را نخواهیم داد.

 

وی تصریح کرد: نباید فراموش شود که دو خط قرمز در جمهوری اسلامی داریم که یکی شخص ولی امر مسلمین است که ایشان مایه عزت همه مسلمانان است و دوم مسئله فتنه است که ما هنوز فتنه 88 را فراموش نکرده ایم و کسانی که در فتنه 88 دخیل بوده اند نباید در پست و مقام ها ابقا شوند که امروز لحظه به لحظه مراقب آنها باشیم که خرابکاری نکنند و همیشه تذکر بدهیم.

 

حجت الاسلام محمدی پور ابراز کرد: مگر آدم صالح کم است، چرا کسی که قرار بود فرماندار سنقر شود و مردم متدین این شهر در مقابل این کار ایستادند، حالا مدیر کل میراث فرهنگی شده که اینچنین ترویج ابتذال داشته باشد.

 

وی افزود: این آقای مدیر آمده اسلام آبادغرب و گاراژ علی مددی را دیده و به بهانه خالی کردن کنار تپه چقاگاوانه دستور داده که 60 نفر کارگر دستفروش که داخل این گاراژ ارتزاق می کنند از کار بیکار شوند.

 

خطیب جمعه اسلام آبادغرب تصریح کرد: خالی بودن اطراف تپه که یک مشت خاک است چه سودی برای شما دارد،  آیا تپه برای شما مقدس است یا اشتغال 60 خانواده که شما بیکارشان می کنید، اگر تپه برای شما مقدس است با بولدوزر خاک آنرا بردارید خارج شهر ببرید، ببینید گنجی در آن پیدا می شود؟

 

وی افزود: شما بدنبال اشتغال هستید یا بدنبال بیکار کردن که به بهانه میراث فرهنگی می خواهید 60 خانواده را بیکار کنید، مگر در خاک اطراف این تپه زیبایی دیده می شود که برای جذب توریست از آن استفاده کنید؟

 

محمدی پور تصریح کرد: مسئولینی که در رده های بالای نظام منصوب می شوند، باید اهل تقوا و اهل حلال و حرام باشند، برای مردم دل بسوزانند و به عدالت اجتماعی فکر کنند و از تبعیض طبقاتی بپرهیزند.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی و یاران باوفایش هفته قوه قضائیه را به کارکنان زحمت کش این قوه و کسانی که برای امنیت جامعه تلاش می کنند تبریک گفت.

 

وی افزود: در دادگستری شهرستان دوکار مفید انجام شده؛ یکی شوراهای حل اختلاف است که بزرگان و ریش سفیدان شهر در این شورا جمع شده و به رفع دعواهایی می پردازند که با ریش سفیدی قابل حل می باشد و دیگری اختصاص یک دفتر در دادگستری شهرستان بعنوان مشاوره قبل از طلاق می باشد تا خانواده هایی که در شرف فروپاشی هستند با همکاری دادگستری، واحد فرهنگی سپاه و حوزه علمیه، با دادن مشاوره از این مسئله بد(طلاق) که در جامعه در حال گسترش است پیشگیری شود.

 

امام جمعه شهرستان در خطبه اول نیز ضمن سفارش به تقوای الهی به بیان مساله شرعی عید فطر و زکات فطره پرداخت.

 

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها