مشاور عالی فرمانده کل سپاه:

دشمن هیچ راهی برای نبرد رو در رو با جمهوری اسلامی ندارد/رسانه ها باید برای افزایش اثرگذاری خود مردمی تر شوند

کد خبر: 297658
|
16:43 - 1396/04/16
نسخه چاپی
دشمن هیچ راهی برای نبرد رو در رو با جمهوری اسلامی ندارد/رسانه ها باید برای افزایش اثرگذاری خود مردمی تر شوند
اسلام آبادخبر: مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمنان دریافته اند که هیچ راهی برای نبرد رو در رو با جمهوری اسلامی ندارند لذا به جنگ های نیابتی روی آورده اند.

به گزارشاسلام آباد خبر، به نقل ازشبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  سردار خسرو عروج مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه اولین مراسم سالگرد شهادت شهید عباس دانشگر که عصر پنجشنبه در مسجد الزهرا (س) سمنان برگزار شد با حضور در غرفه شبکه اطلاع رسانی مرآت با اشاره به نقش و جایگاه رسانه ها در ترویج گفتمان انقلاب اسلامی در عرصه های بین المللی اظهار کرد: اگر رسانه ها ابعاد نبرد با دشمنان را به گوش جهانیان برسانند و در کنار آن به انعکاس زندگی شهدای مدافع حرم بپردازند همانطور که امام راحل فرمودند خود شهدا این مسیر را صادر و ترویج خواهند کرد.

مشاور عالی فرمانده کل سپاه با بیان اینکه رسانه ها باید برای افزایش اثرگذاری خود مردمی تر شوند و از فضاهای رسانه ای متداول در دنیا فاصله بگیرند افزود: اگر رسانه ها واقعیت ها را آنطور که هست منعکس کنند و با روش های خاص آنها را تنظیم نکنند قطعا بر دلها موثر واقع خواهد شد و امام خمینی (ره) نیز معتقد بود ما باید اخلاص را در صدر امور خود قرار دهیم لذا اخلاص در فعالیت های رسانه ای به اثرگذاری بیشتر کمک خواهد کرد.

عروج در پاسخ به این سوال که حضور جوانانی نظیر شهید دانشگر در عرصه های بین المللی چقدر به معرفی انسان مدنظر انقلاب اسلامی کمک می کند نیز گفت: همانگونه که امام خمینی (ره) نیز تاکید فرمودند اگر رزمندگان ما جنس انقلاب ما را به خوبی بشناسند و به آن معرفت پیدا کنند قطعا به آن انسان هدف انقلاب اسلامی نزدیک خواهند شد.

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی در منطقه دو نوع حضور دارد که یکی حضور قاعده مند نظیر حزب الله لبنان و دیگری حضور به صرف همکاری نظیر جبهه های مقاومت در سوریه است.

مشاور عالی فرمانده کل سپاه تصریح کرد: دشمن دریافته است که هیچ راهی برای نبرد رودر رو با جمهوری اسلامی ندارد لذا از جهت های دیگر وارد نبرد می شود.

عروج خاطر نشان کرد: یکی از دلایلی که رهبر معظم انقلاب تاکید می کنند باید به توطئه های دشمن حساس بود آن است که دشمن هیچ گاه از دشمنی خود کوتاه نمی آید بلکه روش ها و تاکتیک های خود را تغییر می دهد.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد