چه کسانی باید از سخنان مریم رجوی ابراز برائت کنند؟

کد خبر: 297673
|
10:23 - 1396/04/17
نسخه چاپی
چه کسانی باید از سخنان مریم رجوی ابراز برائت کنند؟
اسلام آبادخبر: سرکرده فرقه رجوی با طرح برخی ادعاها بیان کرد که در سال ۸۸ و انتخابات ۹۶ موج‌های منفی علیه نظام به‌وجود آورده است.

به گزارشاسلام آباد خبر، به نقل ازشبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بساط ایران‌ستیزی با حضور فرقه تروریست رجوی در فرانسه به پا بود آنهم زمانی که محمد جواد ظریف و امانوئل مکرون در کاخ الیزه با هم خوش و بش می‌کردند. اینکه دولت ایران نسبت به گروهک تروریستی که کم از داعش و القاعده ندارد و بیشتر شهدای ترور ایران را این گروهک به خاک و خون کشیده‌اند حساسیتی نشان می‌دهد، ‌بسیار قابل تامل است.

از همه جالب‌تر اینکه درحالی در کاخ الیزه ظریف و مکرون دست هم را به نشانه دوستی می‌فشارند که در بیرون از آن فرقه رجوی در خاک فرانسه سخن از براندازی جمهوری اسلامی می‌گوید تا مشتری برای این گروه مزدور که روزگاری جیره‌خوار صدام بودند و امروز به طور آشکارا با حضور «ترکی الفیصل» زیر بیرق سعودی‌ها هستند و برای ترامپ دم تکان می‌دهند . درواقع این عدم حساسیت و لاابالی‌گری سیاسی دربرابر دشمن ملت ایران که از ذیل لیست ترورریستی خود را خارج کرده و اینک خود را برای دشمنان منطقه‌ای و بین‌المللی ایران عرضه می‌کند، را نمی‌توان مثبت نامید.

دامن زدن به توهم بحرانی‌ بودن اوضاع ایران، یکصدا و هماهنگ با آمریکا دم از براندازی نظام ایران زدن و سعی در عرضه خود به عنوان آلترناتیو رسمی و انتظار برای سرمایه‌گذاری غرب بر روی این آلترناتیو تماما در تقلاهای فرقه رجوی برای برگزاری همایش سالیانه در فرانسه دیده می‌شود.ادعاهایی که لازم نیست تا در متن جامعه ایران باشی تا بفهمی هیچ مابه‌ازای خارجی ندارد بلکه این موضوع در خارج از ایران و فرانسه نیز به خوبی آشکار است.

اما آنچه قابل تامل است ادعاهایی است که مریم قجرعضدانلو در مورد انتخابات سال ۸۸ و فضای انتخاباتی سال ۹۶ که نه توسط فرقه رجوی بلکه توسط برخی از گروه‌ها و عناصر داخلی در کشور به جهت مطامع سطح پایین جناحی و شخصی دامن زده شد.  حال این عنصر تروریستی روی آن موج سورای می‌کند و سعی دارد این موارد را به نام خود بزند و اعتباری بر این اساس دست و پا کند تا خریداران سعودی و آمریکایی خود را فریب دهد و از این آب گل آلود ماهی بگیرد اما باید پرسید که چه کسی به واقع این آب را برای تروریست‌ها گل آلود کرده است؟

اینجاست که سرکرده فرقه رجویبا اشاره به اقدامات فتنه ‌گران در سال ۱۳۸۸ مدعی می‌شود که در آن حوادث هسته اصلی شورش‌ها را این گروهک تشکیل داده و توانسته شعارها را از «رای من کو» به «مرگ بر اصل ولایت فقیه» تغییر دهد!

باید پرسید چه کسانی بودند که با بی‌تدبیری دوقطبی معجول زندانیان سیاسی به قول رجوی ۲۹ سال پیش را علم کردند تا رهبر معظم انقلاب تذکر دهند که جای شهید و جلاد را در دهه شصت مبادا عوض کنیم و ظلم دیگری به خانواده قربانیان ترور منافقین صورت گیرد!  

در ادامه مریم رجوی از نقش سازمان خود در ماجرای انتشار فایل صوتی سخنرانی منتظری در باره اعدام‌های تابستان سال ۱۳۶۷ می‌گوید و مدعی می‌شود که توانسته در انتخابات ریاست جمهوری، آن را به عنوان یکی از خطوط اصلی تبلیغات انتخاباتی علیه نامزدهای جریان اصولگرا به کار گیرد!

سوال دیگر این است که چگونه یکی از جریان‌های سیاسی این مسئله را در انتخابات ۹۶ محور کار خود قرار داد و بیان کرد که « اردیبهشت ۹۶ هم یکبار دیگر مردم ایران اعلام می‌کنند آنهایی که در طول ۳۸ سال فقط اعدام و زندان بلد بودند، را قبول ندارند.»

به هر جهت چه در مورد حوادث سال ۸۸ و چه در مورد وقایع انتخابات سال ۹۶ و دوقطبی‌های کاذبی که فرقه رجوی مدعی است آنرا خود به راه انداخته و از آم نفع برده است، به نظر می‌رسد جریانی که هموانایی خاصی با منافقین کردند باید پاسخگوی این امر باشند و در خصوص صحبت‌های سرکرده منافقین در خصوص هماهنگی سیاسی خود با منافع این فرقه تروریستی جواب پس بدهند و در کمترین واکنش برائت خود را از این گروهک تروریستی اعلام نمایند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد