فرماندار اسلام آبادغرب مطرح کرد:

تخصيص 27 ميليارد ريال اعتبار براي ايجاد كارخانه بازيافت زباله اسلام آبادغرب/متخلفين رها سازي زباله و نخاله به مراجع قضايي معرفي شوند

کد خبر: 297696
|
11:55 - 1396/04/18
نسخه چاپی
 تخصيص 27 ميليارد ريال اعتبار براي ايجاد كارخانه بازيافت زباله اسلام آبادغرب/متخلفين رها سازي زباله و نخاله به مراجع قضايي معرفي شوند
اسلام آبادخبر: فرماندار اسلام آبادغرب گفت: يكي از اقدامات ماندگار دولت تخصيص 27 ميليارد ريال اعتبار براي ايجاد كارخانه بازيافت زباله بوده و عمليات اجرايي ساخت اين پروژه در حال انجام است.

به گزارشاسلام آباد خبر، فرمانداراسلام آباد غرب در بازديد ازورودي هاي شهر جمع آوري نخاله هاي رها شده و برخورد با عوامل رها سازي نخاله و زباله را به مديران متذكر شد.


افشین کریمی با همراهي چند تن از مديران اسلام آبادغرب از ورودي هاي سطح شهر بازديد نمود و گفت هم از لحاظ شرعي و هم اخلاقي پسنديده نيست زباله و نخاله در حاشيه شهر رها شود و مي بايست با متخلفين كه با اين اقدام به حقوق شهروندان بي احترامي مي كنند برخورد شود.

وي گفت: شهرداري هم در بحث زباله و هم در بحث نخاله مكانهاي مناسب را در نظر گرفته و بايد همه شهروندان به اين موضوع  دقت داشته باشند.

فرماندار شهرستان خاطرنشان کرد:  يكي از اقدامات بسيار مهم و ماندگار دولت تخصيص 27 ميليارد ريال اعتبار براي ايجاد كارخانه بازيافت زباله بوده و عمليات اجرايي ساخت اين پروژه در حال انجام است كه اين امر در بحث زيست محيطي بسيار اثر گذار است.

 

  وی افزود: مردم عزيز همانگونه كه به زيبايي و نظافت منازل خود دقت دارند شهر خود را هم به اين ديد نگاه كنند، امروز برخي متخلفين حاشيه شهر را به محل رها سازي زباله و نخاله تبديل كرده اند و بدين منظور به مديران دستگاههاي مربوطه متذكر شده ايم بايد متخلفين به مراجع قضايي معرفي شوند.

 

 

در اين بازديد فرماندار تاكيد كرد:  تا يك روز آينده بايد توسط دستگاههاي متولي كليه زباله ها و نخاله هاي حاشيه شهر جمع آوري و محيط زيست شهرستان با همكاري انجمن هاي مردم نهاد، مردم و مسئولين برنامه پاكسازي طبيعت را بصورت مدون انجام دهند.

 

به گزارشاسلام آباد خبر، همه روزه شاهد انتشار تصاویری از بی توجهی مسئولین و مردم به محیط زیست شهر و حتی در جاده ها و شهرک های حاشیه شهر در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی هستیم که مسئولین واکنشی نسبت به آن انجام نداده اند و این بازدید فرماندار بعد از تذکر اخیر دادستان شهرستان به مسئولین ذیربط را باید به فال نیک گرفت.

 

گفتنی است؛ پایگاه خبری اسلام آباد خبر پیش از این یک گزارش تصویری در خصوص زباله ها و نخاله های کمربندی اسلام آبادغرب منتشر نمود که مسئولین ذیربط علی رغم اعلام آمادگی این پایگاه خبری جهت ارائه توضیحات مسئولین به افکار عمومی سکوت نمودند، اما  پس از چندین ماه اقداماتی جهت رفع این مشکل انجام دادند که نیاز به تکمیل و تداوم دارد.

لینک گزارش مربوطه: کمربندی اسلام آباد غرب در محاصره نخاله های ساختمانی/بوی گند بی خیالی مسئولین از کمربندی درآمد!

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها