عضو فراکسیون امید گفت:

غیر از سه، چهار وزیر مابقی باید تغییر کنند/ کشور نیازمند افراد جدید، جوان، متخصص و متعهد است

کد خبر: 297711
|
09:31 - 1396/04/19
نسخه چاپی
 غیر از سه، چهار وزیر مابقی باید تغییر کنند/ کشور نیازمند افراد جدید، جوان، متخصص و متعهد است
اسلام آبادخبر طیبه سیاوشی گفت: به نظر من 60 درصد هیئت دولت باید تغییر کند و امیدواریم که این اتفاق رخ دهد؛ نه اینکه این وزرا خیلی ضعیف عمل کرده باشند؛ اما کشور در شرایطی است که نیازمند افراد جدید، جوان، متخصص و متعهد است.

به گزارشاسلام آباد خبر، طیبه سیاوشی نماینده مردم تهران و عضو فراکسیون امید در گفت‌وگو با خبرنگارشبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در خصوص ویژگی‌های اعضا کابینه دولت دوازدهم اظهار داشت: اعضای کابینه باید ویژگی‌هایی داشته باشند که در روزهای اخیر به کرات اعلام شده و امیدواریم که آقای روحانی این ویژگی‌ها را در انتخاب اعضای کابینه لحاظ کند.

 

وی تصریح کرد: تخصص‌گرایی در انتخاب اعضای کابینه بسیار مهم است؛ و اعضای کابینه باید در حوزه‌ای مشغول به کار شوند که در آن متخصص باشند و پس از تخصص‌گرایی تعهد نسبت به دولت، مردم و مسئولیت هم از ویژگی‌های مهم اعضای کابینه است.

 

عضو فراکسیون امید گفت: مسئله بعدی که در انتخاب اعضای کابینه باید مورد توجه قرار گیرد جوان‌گرایی و توجه به بانوان این سرزمین است؛ انتظار ما این است که در بین وزاریی پیشنهادی دولت اسامی بانوان هم به چشم بخورد و بانوان هم سهمی در دولت دوازدهم داشته باشند؛ چرا که عرصه هیچ وقت برای فعالیت بانوان به خوبی محیا نبوده است.

 

سیاوشی در خصوص تغییر اعضای کابینه اظهار داشت: به نظر من 60 درصد هیئت دولت باید تغییر کند و امیدواریم که این اتفاق رخ دهد؛ نه اینکه این وزرا خیلی ضعیف عمل کرده باشند؛ اما کشور در شرایطی است که نیازمند افراد جدید، جوان، متخصص و متعهد است.

 

وی افزود: در کشور هستند نیروهایی که بخواهیم جایگزین افراد فعلی کنیم و امیدواریم که این اتفاق رخ دهد و به نظر من غیر از سه، چهار وزیر که همه از آن‌ها تعریف می‌کنند و راضی هستند مابقی باید تغییر کنند.

 

نماینده مردم تهران در خصوص مهم‌ترین نقطه ضعف دولت یازدهم گفت: اگر از دیدگاه جنسیتی بخواهم نگاه کنم؛ مهم‌ترین نقطه ضعف دولت یازدهم این بود که آقای رئیس جمهور وعده دادند زنان را بیشتر در این دولت می‌بینند ولی این اتفاق رخ نداد و زنان نه‌ تنها پست‌های مدیریتی را به دست نگرفتند بلکه پست‌های میانی را به دست نیاوردند.

 

سیاوشی در پایان اظهار داشت: به عقیده کارشناسان، بسیاری از اتفاقاتی که در دولت یازدهم رخ داد؛ ریل گذاری برای دولت دوازدهم بود تا دولت بعدی بتواند سیاست‌ها را بر آن مبنا اجرایی کند و ما هم اطمینان داریم که دولت دوازدهم قطعا آن سیاست‌هایی را که در دولت یازدهم اجرایی نشده اجرایی می‌کند؛ مثل بحث عدالت اجتماعی.

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد