الیاس حضرتی در دیدار با مسئولان اجرایی شهرری:

امیدواریم رئیس جمهور کابینه‌ای کارآمد و جوان‌تر تشکیل دهد

کد خبر: 297713
|
16:01 - 1396/04/19
نسخه چاپی
امیدواریم رئیس جمهور کابینه‌ای کارآمد و جوان‌تر تشکیل دهد
اسلام آبادخبر: نماینده مردم تهران ، ری ، تجریش ، اسلامشهر و پردیس ضمن تقسیم‌بندی نمایندگان مجلس از نظر نحوه عملکرد به تبیین انتظارات مجلس از رئیس جمهور برای کابینه دوازدهم پرداخت.

به گزارشاسلام آباد خبر، به نقل ازشبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ الیاس حضرتی که برای بررسی برخی از مشکلات جنوب تهران صبح امروز به شهرستان ری سفر کرده بود ، با حضور در جمع مسئولان اجرایی این شهرستان گزارشی از نحوه عملکردش در حوزه انتخابیه تهران ، ری ، تجریش ، اسلامشهر و پردیس ارائه کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به تقسیم‌بندی نمایندگان مجلس شورای اسلامی از نظر نحوه عملکردشان پرداخت و گفت: برخی از نمایندگان مجلس در طول دوران نمایندگی ملت به مسائل و مشکلات ریز حوزه انتخابیه خود می‌پردازند و کاری به مسائل کلان کشور ندارند و ضمن پاسخگویی به مسائل و موضوعات فردی و منطقه‌ای ، درگیر مسائل حوزه انتخابیه خود می‌شوند.

نماینده مردم تهران ، ری ، تجریش و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی افزود: گروهی دیگر از نمایندگان کاری به مسائل مورد و مراجعات فردی حوزه انتخابیه خودشان ندارند و تمام توان خودشان را برای اظهار وجود در مسائل ملی گذاشته و انرژی خودشان را صرف موضوعات کلان کشور می‌کنند.

وی بیان داشت: بخش سوم نمایندگان علاوه بر بررسی مسائل حوزه انتخابیه خود در مسائل حوزه فرهنگی ، اجتماعی، اقتصادی و … کلان نیز ورود جدی دارند.

حضرتی تاکید کرد: بنده در مجلس ششم و سه دوره ای که نماینده مردم گیلان در خانه ملت بودم تلاش کردم عملکردم از نوع سوم تقسیم بندی باشد که ذکر کردم ، یعنی هم به مسائل فردی و منطقه‌ای حوزه انتخابیه رسیدگی کرده و هم در مسائل کلان کشور نیز ورود می‌کردم.

 

*افتتاح ۲ دفتر رسیدگی به موضوعات حوزه انتخابیه در استان تهران

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: علی‌رغم این‌که نمایندگان مردم تهران ، ری ، تجریش و اسلامشهر در دو شهرستان ری و اسلامشهر دو دفتر برای رسیدگی به مشکلات مردم راه‌اندازی کردند ، بنده نیز به دلیل اهمیت موضوع رسیدگی به موضوعات مردم دو دفتر در شهرستان ری و اسلامشهر افتتاح کردم و به‌طور مداوم علاوه بر رسیدگی مشکلات مردم ، ملاقات‌های چهره به چهره با مردم را نیز برگزار می‌کنم.

نماینده مردم تهران ، ری ، تجریش و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی همچنین به سفر امروزش به ری اشاره کرد و گفت: امروز طی سفری که به ری داشتم به همراه شهردار منطقه ۲۰ از محله ملک آباد شهرری بازدید داشته و موضوعات آن را با قدرت پیگیری خواهم کرد.

وی ادامه داد: تلاشم این است که طی نشست با اقشار و گروه‌های مختلف ، موضوعات و مشکلات آنها‌ها بررسی و پیگیری‌های لازم را انجام دهم.

 

*امیدواریم رئیس جمهور کابینه‌ای کارآمد و جوان‌تر تشکیل دهد

حضرتی در ادامه با اشاره به این‌که در آستانه تشکیل دولت دوازدهم هستیم ، گفت: حجت الاسلام روحانی که در انتخابات موفقیت خوب و درخشانی داشتند و دعا می‌کنیم که یک تیم خوب ، هماهنگ، کارآمد، با تجربه و با میانگین سن جوان‌تری را تشکیل دهند و بار سنگین مسئولیت و انتظارات مردم را پاسخ دهند.

وی تصریح کرد: به‌ویژه انتظار است دولت دوازدهم تیم اقتصادی توانمندی داشته باشد و در این راستا در کمیسیون اقتصاد مجلس جلسات زیادی داشتیم و پیام‌های زیادی به آقای روحانی داده‌ایم و پیام‌های نیز دریافت کرده ایم.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد