امام جمعه اسلام آبادغرب در خطبه های نمازجمعه:

نفوذ آخرین ترفند دشمنان بر ضد انقلاب است/شورای نگهبان و سپاه پاسداران از نیازهای انقلاب اسلامی هستند

کد خبر: 297779
|
15:58 - 1396/04/23
نسخه چاپی
نفوذ آخرین ترفند دشمنان بر ضد انقلاب است/شورای نگهبان و سپاه پاسداران از نیازهای انقلاب اسلامی هستند
اسلام آبادخبر: امام جمعه اسلام آبادغرب گفت: کسانی که می گویند نیازی به شورای نگهبان و سپاه نیست، یعنی از انقلاب صرفنظر کنیم.

 به گزارشاسلام آباد خبر، حجت الاسلام سید امیر محمدی پور در خطبه های نماز جمعه اسلام آبادغرب  با اشاره به سالروز تاسیس شورای نگهبان اظهار کرد: شورای نگهبان همانطور که از اسمش بر می آید، نگهبان انقلاب است.

 

وی افزود: حتی در کشورهای غیر اسلامی که دموکراسی دارند و مسئولین با رای مردم انتخاب می شوند، گروهی هستند که افراد را از  فیلتری عبور می دهند تا شایستگی هر کسی برای مسئولیتی که نامزد می شود را بررسی نمایند، در کشورهای غربی شرایط کمی ساده تر است اما در کشور جمهوری اسلامی ایران که می خواهد مطابق اسلام اداره شود و تمام دنیا بخاطر ظلم ستیزی با آن دشمن شده اند کار کمی سخت تر است.

 

امام جمعه شهرستان گفت: مسئولینی که می خواهند در راس کارهای جمهوری اسلامی قرار بگیرند باید از فیلتر شورای نگهبان رد شوند تا تشخیص داده شود که این افراد به خدا و ولایت اعتقاد دارند؟ یا جمهوری اسلامی را قبول دارند؟ یا جاسوس نیستند؟

 

وی تصریح کرد: نفوذ آخرین ترفند دشمنان بر ضد انقلاب است، به این معنا نیست که غربی ها یک نفر خارجی را برای ریاست جمهوری به ایران بفرستند، بلکه آنها فرزندان این مملکت را به بهانه ادامه تحصیل در خارج برای براندازی نظام تربیت می کنند تا اینها بیایند در معرض انتخاب قرار بگیرند و انتخاب شوند.

 

حجت الاسلام محمدی پور عنوان کرد: اکنون ایرانی هایی هستند که می خواهند تفکرات استکبار را پیاده کنند و فقط شورای نگهبان می تواند جلوی این قضیه را بگیرد که متشکل از 6 فقیه جامع الشرایط و 6 حقوقدان دانشگاهی تاسیس شده و مورد تائید امام و رهبری قرار گرفته است.

 

وی تصریح کرد: کسانی که اکنون شورای نگهبان را تخریب می کنند مثل کسانی هستند که سپاه پاسداران را تخریب می کنند، در صورتی که سپاه پاسداران نگهبان مرزهای عقیدتی کشور است و حتی در زمان صلح برای تربیت نسل جوان کشور کار فرهنگی می کنند و هم کار عمرانی می کنند که به دولت کمک کنند و هم در زمان جنگ نیرو به کمک ارتش می فرستند.

 

خطیب جمعه اسلام آبادغرب با بیان اینکه شورای نگهبان و سپاه پاسداران از نیازهای انقلاب اسلامی هستند که براساس عقیده پیش می رود، بیان داشت:  کسانی که می گویند نیازی به شورای نگهبان و سپاه نیست، یعنی از انقلاب صرفنظر کنیم.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مناسبت های هفته حجاب و عفاف و هفته بهزیستی، گفت: عفاف به معنی پاکدامنی و حجاب به معنی پوشاندن و هر چه مرد و زن خود را بپوشانند و از حیوانات فاصله بگیرند به سعادت و انسانیت نزدیکتر می شوند.

 

محمدی پور تصریح کرد: متاسفانه فضای مجازی تاثیرات منفی خود را گذاشته است لذا باید اکتفا به تریبون های مناسبتی نشود و لازم است در این زمینه بیشتر تبلیغ شود.

 

وی افزود: یکی دیگر از شاخص های سبک زندگی اسلامی حمایت از محرومین جامعه است و خداوند در کنار نماز زکات را قرار داده تا در کنار عبادت از محرومین غافل نشویم و بهزیستی و کمیته امداد به تنهایی نمی توانند با فقر مبارزه کنند و باید همه مردم در این زمینه کمک نمایند.

 

حجت الاسلام محمدی پور در پایان با اشاره به تصمیم شورای سیاستگذاری مبنی بر انتقال امام جمعه گیلانغرب به اسلام آبادغرب، گفت: بنا به دستور حضرت آیت الله علما نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه بیش از 3 سال در خدمت مردم شهید پرور اسلام آبادغرب بودم و هم اکنون بنا شده در سنگر دیگری خدمت کنیم و انشاءالله سنگر به سنگر سعی می کنیم در حفظ انقلاب سهیم باشیم.

 

وی ضمن طلب حلالیت از مردم شهرستان گفت: اگر کوتاهی های بوده عمدی نبوده و اگر کسانی درخواست ها و انتظاراتی داشتند که نتوانستیم برآورده کنیم انشاءالله ما را حلال نمایند.

 

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد