آنچه که اسلام آبادغرب کم داشت

کد خبر: 297782
|
21:04 - 1396/04/23
نسخه چاپی
آنچه که اسلام آبادغرب کم داشت
اسلام آبادخبر: با رفتن حجت الاسلام محمدی پور، حضور حجت الاسلام مهری در جایگاه امامت جمعه اسلام آبادغرب نیاز این شهرستان و چیزی بود که اسلام آبادغرب کم داشت.

به گزارشاسلام آباد خبر، جایگاه امامت جمعه هر شهرستان یکی از مهمترین جایگاه ها در نظام اسلامی است که می تواند با عملکرد دقیق و مناسب منشا خیر و برکات فراوانی باشد.

حضور ائمه جمعه خوشفکر، فعال، ولایی، دلسوز و ... قطعا یکی از نعمت هایی است که هر شهرستان می تواند داشته باشد. که البته این نعمت بزرگ در نقاط مختلفی از کشور واستان دیده می شود.

 جمعه هفته آینده حجت الاسلام محمد طه مهری امام جمعه گیلانغرب به اسلام آباد غرب می آید تا عهده دار مسئولیت مهم امامت جمعه شهرستان مهم اسلام آباد غرب شود. امروز نیز حجت الاسلام محمدی پور از ائمه جمعه ولایتمدار و دلسوز آخرین نماز جمعه را اقامه کرد.

نبود حجت الاسلام محمدی پور در جایگاه امامت جمعه شهرستان اسلام آبادغرب قطعا احساس خواهد شد اما اگر نگاهی به سوابق حجت الاسلام مهری در گیلانغرب انداخته شود، قطعا او خواهد توانست جایگزین مناسبی باشد.

حضور حجت اسلام مهری در گیلانغرب به عنوان یک امام جمعه فعال، انقلابی و ولایتمدار امید فراوانی برای مردم این شهرستان بوده است. این را مردم گیلانغرب به خوبی می دانند.

دفتر امام جمعه گیلانغرب در دوران حضور حجت الاسلام مهری به عنوان محلی برای رسیدگی به مشکلات مردمی و شنیدن دردو دل مردم تبدیل شده بود.

بارها جمع کثیری از مردم برای رساندن پیام خود به مسئولین، به دفتر این امام جمعه مراجعه کرده بودند. این مسئله نشان داده است که حجت الاسلام مهری توانسته بود جایگاه واقعی امامت جمعه را به مردم معرفی کند.

در حقیقت باید گفت حضور حجت الاسلام مهری در جایگاه امامت جمعه اسلام آباد غرب چیزی بود که این شهرستان به آن نیاز داشت و در همین راستا باید به آینده شهرستان اسلام آبادغرب امیدوار بود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد