فرمانده قرارگاه منطقه ای غرب نیروی زمینی ارتش:

مرزهای غربی کشور از امنیت بالایی برخوردار است/ طرح ریزی 21 طرح بلند مدت نیروی زمینی با عنوان «لبیک»

کد خبر: 297831
|
13:36 - 1396/04/25
نسخه چاپی
مرزهای غربی کشور از امنیت بالایی برخوردار است/ طرح ریزی 21 طرح بلند مدت نیروی زمینی با عنوان «لبیک»
اسلام آبادخبر: فرمانده قرارگاه منطقه ای غرب نیروی زمینی ارتش گفت: نیروهای حاضر در مرزهای غربی کشور امروز تقویت شده و با اضافه شدن نیروهای مخصوص نیروی زمینی ارتش امنیت کامل در این مرزها برقرار است و رصد عملی و نظری بطور کامل انجام می شود.

به گزارشاسلام آباد خبر، به نقل ازشبکه اطلاع رسانی مرصاد ،  امیر فرهاد آریانفر پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرماندهان اسبق وجدید تیپ 71 پیاده مکانیزه ابوذر اظهارداشت: ما در سرزمینی هستیم که دربرابر تمام استکبارجهانی قرارگرفته ایم و شهدای بسیاری را در این راه تقدیم کرده ایم و امروز نیز دنباله رو این شهدایی هستیم که پرچمدار حریت و ازادگی هستند.

 

وی افزود: به دلیل موقعیت جغرافیایی خاورمیانه به عنوان خواستگاه تمدن و ادیان الهی و نیز منابع وثروت طبیعی همواره چشم طمع استکبار جهانی برآن بوده است.

 

فرمانده قرارگاه منطقه ای غرب نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه مبارزه با استکبار همچنان ادامه دارد، اظهار داشت: تهدیدات بسیاری هم در بعد سخت افزاری وهم نرم افزاری متوجه جمهوری اسلامی بوده که نیازمند آمادگی همه جانبه کشوراست.

 

امیر آریانفر تصریح کرد: امروز تکفیریهای تروریست در پیشانی استکبار در حال مبارزه با اسلام و انقلاب هستند و ارتش و سپاه ما دربرابر این ریزگردهای استکبار قرارگرفته و باقدرت ایستادگی کرده اند.

 

وی خاطرنشان کرد: سازمانهای جاسوسی استکبار در اقلیم کردستان عراق مستقر هستند تا گروهکهای ضدانقلاب را باهم هماهنگ کنند ضمن اینکه گروهک تکفیری در دیاله عراق حضور دارند و ما باید امادگی مقابله با این تهدیدات را داشته باشیم.

امیرآریانفر با اشاره به بیانات رهبرانقلاب گفت: نیروی زمینی باید متحرک و با قابلیت بازمهندسی تجهیزاتی و قدرت تحرک بالا خصوصا در بعدعملیاتی باشد و امروز بیش ار 21 طرح تحت عنوان لبیک برای راهبرد بلندمدت نیروی زمینی طرح ریزی شده است.

وی تصریح کرد: به نتیجه رسیدن این طرحها نیازمند تعامل و تلاش همگانی است و کلیه کارکنان باید نسبت به این طرحها توجیه شده و تلاش کنند تا به نتیجه برسد.

آریانفردرپایان اظهارداشت: امیرمومن ساسان از افسران شایسته و جسور ومسلط  دراموراست وهمه پله های فرماندهی را طی کرده است و امروز بنابه مصلحت در مقام و مناصب بالاتر نیروی زمینی ازخدمات ایشان استفاده خواهد شد.

 

 

فرمانده اسبق تیپ 71 پیاده مکانیزه ابوذر درابتدای این مراسم اظهارداشت: تیپ71 زحمات بسیاری دراین منطقه از زمان دفاع مقدس تاکنون متحمل شده است که این خدمات مربوط به تمام فرماندهانی است که از گذشته تا کنون دراین تیپ خدمت کرده اند.

امیر ساسان مومن افزود: وادی خدمت هیچوقت پایان ندارد و حتما بعداز فرماندهی اینجانب نیز اقداماتی مانده است که فرماندهی جدید با تلاش و پشتکار در جهت خدمت رسانی به کارکنان و مردم منطقه انجام خواهند داد.

وی بابیان اینکه تمام اقدامات انجام گرفته مربوط به تمام مجموعه تیپ است و به شخص خاصی تعلق ندارد ادامه داد: ساختمان سازی و بازسازی ساختمانهای گذشته، تامین آب شرب، برق وگاز، احداث بیمارستان و بهداری تنها بخشی از فعالیتهای زیرساختی تیپ است که اقدامات خوبی در جهت خدمت به کارکنان بوده است. 


 

فرمانده تیپ 71 تصریح کرد: نیروهای خوب متدین و پرتلاشی در مجموعه تیپ71 وجود دارد که مجموعه بسیار نیرومندی را برای اجرای فرامین فرماندهی کل قوا تشکیل داده است.

در پایان این مراسم امیر ساسان مومن تودیع و سرهنگ کیومرث جعفری به عنوان فرمانده جدید تیپ 71پیاده مکانیزه ابوذر معرفی شد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها