مدیر کمیته امداد شهرستان اسلام آبادغرب خبر داد:

طرح حمایت از یک یتیم به نیابت از هر شهید در اسلام آبادغرب اجرا می شود

کد خبر: 297893
|
10:36 - 1396/04/28
نسخه چاپی
طرح حمایت از یک یتیم به نیابت از هر شهید در اسلام آبادغرب اجرا می شود
اسلام آبادخبر: مدیر کمیته امداد شهرستان اسلام آبادغرب گفت: هم اکنون ۲۶۷ بتیم در شهرستان اسلام آبادغرب ازحمایت های بی دریغ پدران معنوی بهره مند می شوند.

سیدمهدی حجازی در گفتگو بااسلام آباد خبر، اظهار کرد: کمیته امداد وبنیاد شهید وامورایثارگران شهرستان اسلام آبادغرب به منظورحمایت این سازمان وخانواده های معظم شهدا وایثارگران از نیازمندان وایتام تحت حمایت تفاهم نامه همکاری منعقد کردند.

 

وی با بیان اینکه این تفاهم نامه با هدف جذب حامی مالی برای ایتام تحت حمایت این نهاد وهمچنین ارج نهادن به مقام شامخ شهدا منعقد شده است  گفت:  یکی از مفاد این تفاهم نامه اجرای طرح حمایت از یک یتیم به نیابت از هر شهید است.

 

حجازی با اشاره به انجام تبلیغات محیطی جهت اطلاع رسانی این طرح خدا پسندانه به خانواده های معظم ومعزز شهدا، پیس بینی کرد حدود ۱۰۰یتیم اسلام آبادی با اجرای این طرح از حمایت مادی و معنوی خانواده های معظم شهدا برخوردار شوند.

 

وی با یادآوری اینکه هم اکنون ۲۶۷ بتیم در شهرستان اسلام آبادغرب ازحمایت های بی دریغ پدران معنوی بهره مند می شوند و یک هزار و ۱۷۳حامی حمایت از این ایتام را برعهده دارند.

 

مدیرکمیته امداد شهرستان اسلام آبادغرب با بیان اینکه سرانه کمک حامیان به هر یتیم اسلام آبادغربی ۱۸۰ هزار تومان است ادامه داد حامیان خیر  درسال گذشته بیش از۴ میلیاردو ۶۴ میلیون ریال به ایتام تحت حمایت دراین شهرستان کمک کردند که امید می رود امسال با حمایت های خانواده های معظم شهدا این میزان کمک به طور قابل ملاحظه ای افزایش پیدا کند.

 

سیدمهدی حجازی با یادآوری اینکه ایتام نزد کمیته امداددارای شناسنامه با اولویت های نیاز خانوادخ هستندعنوان کردحامیان نیکوکاربا مراجعه به دفاتر کمیته امدادمی توانندازنوع نیازیتیم وخانواده وی مطلع وپس از آن کمک های خودرا ماهانه به حساب مستقیم هریتیم جهت رفع مشکلاتی همچون مسکن جهیزیه وهدیه ازدواج درمان وتحصیل کنند.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد