فرمانده انتظامي شهرستان اسلام آبادغرب خبر داد:

دستگيري سارقان احشام و منزل در اسلام آبادغرب

کد خبر: 297927
|
19:08 - 1396/04/31
نسخه چاپی
دستگيري سارقان احشام و منزل در اسلام آبادغرب
اسلام آبادخبر: فرمانده انتظامي شهرستان اسلام آبادغرب از شناسايي و دستگيري سارقان حرفه اي احشام و منزل و کشف 14 فقره سرقت در هفته گذشته در این شهرستان خبر داد.

به گزارشاسلام آباد خبر، سرهنگ "بهروز سرتیپ نیا" گفت: در پي وقوع چندين فقره سرقت احشام و منزل در روستاهای اطراف و داخل شهر اسلام آبادغرب، موضوع به ‌صورت ويژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

 

وي افزود: ماموران پلیس آگاهی با بررسي شيوه و شگردهاي سارقان در ارتکاب جرم، موفق به شناسايي دو نفر از سارقان سابقه دار در این زمینه شدند و با هماهنگي مقام قضائي طی دو عملیات جداگانه دستگیر کردند.

 

فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب گفت: دو متهم اين پرونده در تحقيقات و بازجويي هاي علمی پليس به هشت فقره سرقت احشام و شش فقره سرقت منزل با همدستی یک نفر دیگر اعتراف کردند.

 

سرهنگ سرتیپ نیا ادامه داد: دیگر متهم در یک عملیات با هماهنگی مقام قضائی در مخفیگاهش دستگیر و تعدادی از اقلام سرقتی از وی کشف شد.

 

وی خاطرنشان کرد: پس از شناسایی تمامی مال باختگان در این زمینه و بازسازی صحنه های سرقت، متهمان با صدور قرار مناسب روانه زندان مرکزی اسلام آباد غرب شدند.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد