مدیرآبفای اسلام آبادغرب مطرح کرد:

افزایش یک و نیم برابری مصرف آب در اسلام آبادغرب/ مردم صرفه جویی کنند

کد خبر: 297929
|
09:39 - 1396/05/08
نسخه چاپی
افزایش یک و نیم برابری مصرف آب در اسلام آبادغرب/ مردم صرفه جویی کنند
اسلام آبادخبر: مدیر آبفای اسلام آبادغرب گفت: مردم باید به علت گرما در فصل تابستان مصرف درست را رعایت نمایند تا آب رسانی به اکثر نقاط شهر با افت فشار آب همراه نباشد.

به گزارشاسلام آباد خبر، گزارش های مردمی رسیده به این پایگاه خبری حاکی از این است که که در نقاطی از شهر نظیر مسکن مهر شرف آباد، هفتتصددستگاه، میدان مرتضی علی و ... در طول روز آب قطع می شود و یا اینکه به شدت دچار افت فشار شده و تا آخر شب هم آب به فشار معمولی بر نمی گردد.

 

براساس این گزارش اهالی این مناطق نه تنها برای آب خوردن باید ذخیره داشته باشند بلکه فقط در ساعات 2 بامداد تا 7 صبح می توانند استحمام نمایند.

 

در این رابطه علی حسین منصوری مدیر امور آبفای اسلام آبادغرب در گفتگو با اسلام آباد خبر، اظهار داشت: با توجه به فصل تابستان و گرمی هوا باعث استفاده ی بیشتر مردم از آب برای وسایلی همچون کولر شده است این مقدار مصرف آب باعث شده نسبت به ماه های قبل  میزان لیتر بیشتری آب مصرف شود ما از مردم عزیز می خواهیم که در مصرف آب صرفه جویی کنند تا مشکل کم آبی یا بی آبی نداشته باشیم.

 

وی افزود: سعی ما همواره آب رسانی یک نواخت در سطح شهر است و با توجه به وضعیت فعلی در مسکن مهر فشار آب بگونه ای است که میتواند تا طبقه سوم برود و از آن به بعد فشار آب با افت همراه می شود.

 

مدیر آبفای اسلام آبادغرب تصریح کرد: 17 حلقه چاه فعال در سطح شهر وجود دارد که تأمین آب شهر در طول شبانه روز به وسیله این چاه ها انجام می شود و ممکن است مسائلی چون قطعی برق باعث از کار افتادن چاه ها و کاهش فشار آب یا اختلال در آب رسانی شود.

 

وی  با بیان اینکه از ابتدای مرداد ماه  مصرف آب شهر روزانه به یک و نیم برابر افزایش یافته، خاطرنشان کرد: در این چند ماه بعلت فصل گرما مصرف آب افزایش یافته است به همین خاطر نیروهای مستقر ما  با تلاش بیشتر سعی در ارائه خدمات رسانی بهتری هستند تا اگر برق چاه ها قطع یا هرگونه مشکلی به وجود آمد سریعا گزارش دهند تا مشکل برطرف شود.

 

منصوری ابراز کرد؛ با تمهیداتی که اداره آبفا دیده است سعی داریم که مشکلی در آب رسانی سطح شهر بوجود نیاید و مردم هم باید با صرفه جویی و مصرف صحیح آب  در این زمینه کمک نمایند تا این فصل کم آبی پشت سر گذاشته شود.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد