تخریب شرکت‌‌های ایرانی برای جلوگیری از فروش محصولات؛

شایعه سازی برای ضربه به رقبای داخلی!/ از ابتلا به سرطان تا مرگ، حربه‌ای برای از میدان به در کردن شرکت‌‌های ایرانی

کد خبر: 297949
|
10:55 - 1396/05/01
نسخه چاپی
شایعه سازی برای ضربه به رقبای داخلی!/ از ابتلا به سرطان تا مرگ، حربه‌ای برای از میدان به در کردن شرکت‌‌های ایرانی
اسلام آبادخبر: اخیرا شایعاتی در فضای مجازی دست به دست می‌‌چرخد که در آنها به خوانندگان هشدار داده می‌شود از به کار بردن محصولات بعضی شرکت‌‌های ایرانی اجتناب کنند.

به گزارشاسلام آباد خبر، به نقل ازشبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اخیرا شایعاتی در فضای مجازی مبنی بر اینکه برخی محصولات شرکت‌‌‌‌های ایرانی موجب مرگ و بیماری‌‌‌های نادر می‌‌شود، در حال دست به دست شدن است. نکته جالب این اخبار اغراق بیش از حد و ربط دادن این محصولات به داعش است تا رعب و وحشت را در میان مردم افزایش دهد.

این شایعات که برای تخریب رقبا و کاهش فروش آن‌‌ها ساخته و در فضای مجازی پخش می‌‌شود کذب محض است و تنها برای تخریب شرکت‌‌های ایرانی منتشر می‌شود، شایعاتی که پخش آنها با نام بردن از عوامل انتظامی و بیمارستانی همراه است و قصد آنها نیز واقعی جلوه دادن این ادعاهاست.

با گسترش فضای مجازی دست به دست شدن شایعات تسریع پیدا کرده است و میزان شایعاتی از این دست نیز افزایش یافته است. شایعاتی مانند ابتلا به سرطان با مصرف محصول شرکت ایکس و یا مرگ کمتر از 48 ساعت با مصرف محصول کارخانه ایگرگ به وفور در فضای مجازی یافت می‌شود که باید با کسانی که چنین شایعاتی را ساخته و به صورت گسترده پخش می‌‌‌کنند برخورد عملی صورت بگیرد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد