آیت الله خاتمی:

استراتژی آمریکا در جنگ با ایران، تغییر از درون است/ آدم هایی در درون برای اهداف آمریکا فعالیت می کنند

کد خبر: 297961
|
11:45 - 1396/05/02
نسخه چاپی
استراتژی آمریکا در جنگ با ایران، تغییر از درون است/ آدم هایی در درون برای اهداف آمریکا فعالیت می کنند
اسلام آبادخبر: امام جمعه موقت تهران گفت: وزیرخارجه آمریکا گفته استراتژی ما در جنگ با ایران تغییر از درون است و برای این کار آدم هایی در ایران داریم که برای این هدف فعالیت می کنند.

به گزارشاسلام آباد خبر، به نقل ازشبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  آیت الله سید احمد خاتمی، در سالروز عملیات مرصاد در مسجد مهدی موعود بندرعباس گفت: از آغاز پیدایش دین در روی زمین دو شیوه سخت افزاری و نرم افزاری برای مقابله با دین بوده است. در شیوه اول سخت افزاری و برخورد خشن و شیوه دوم نرم افزاری است که در حال گذراندن دوره طفولیت خود است.

وی با اشاره به شیوه سخت افزاری و برخورد خشن افزود: داستان هابیل و قابیل از نمونه های شیوه سخت افزاری است  و در این داستان قابیل بردار خود هابیل را به قتل رساند و این آغاز راه بود.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه در زمان پیامبر نیز مومنان پیشگان را شکنجه می دادند، اظهار کرد: در شب لیله المبیت نیز قرار بود مردانی از چهل قبیله پیامبر را به قتل برسانند و از سال دوم هجرت تا یک هفته قبل از مرگ پیامبر 80 جنگ و غزوه را بر ایشان تحمیل کردند.

خاتمی تاکید کرد: برخوردی که امروز با مسلمانان یمن، بحرین،سوریه و عراق می شود نیز از نوع سخت افزاری است و همه این برخوردها از ابتدای پیدایش دین یک هدف را دنبال می کردند و آن مقابله با دین با اعمال زور بوده است.

وی با بیان اینکه برخورد سخت افزاری به پایان نرسیده ولی در شیب پایانی است، بیان کرد: شیب برخوردهای سخت افزاری دوام نخواهد داشت و خداوند فرجی برای مردم مظلوم یمن، بحرین و دیگر کشورها خواهد داد.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به برخورد نرم افزاری گفت: ماهیت برخوردهای نرم افزاری در کانال های تلگرامی، شبکه های ماهواره ای ،روزنامه ها، کتاب، رمان، سایت های خبری است و امروزه براحتی در اختیار همه قرار دارند.

خاتمی تاکید کرد: مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) از عید فطر تاکنون کلمه نفوذ را بیش از 200 با تکرار کردند که نشان دهنده این است که این بار سربازان آمریکایی با پوتین هایشان نمی توانند بیایند، اینبار سربازان استکبار در فضای مجازی همان کاری را انجام می دهند که پوتین پوش های آمریکایی می خواستند بکنند.

وی در خصوص استراژی جنگ نرم اظهار کرد: وزیرخارجه آمریکا گفت استراتژی ما در جنگ با ایران تغییر از درون است و برای این کار آدم هایی در ایران داریم که برای این هدف فعالیت می کنند.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به اهداف استراتژی جنگ نرم تصریح کرد:مقابله علیه تمام دین و معارف اعتقادی، مقابله با اخلاق و عفاف از طریق گسترش فساد و اعتیاد در بین جوانان ایران و هدف قرار دادن نظام سیاسی و اصل ولایت فقیه که از آغاز انقلاب مورد هجوم قرار گرفته است از اهداف این استراتژی است.

خاتمی با اشاره به 30 تیر به عنوان روز آیت الله کاشانی، بیان کرد: باید از مظلومیت این شهید گفت از 30 تیر 31 تا 28 مرداد 32 دولت مصدق که مطلقا روحیه انقلابی نداشت تنها یک زندانی سیاسی به نام شهید سید مصطفی نواب صفوی داشت.

وی با بیان اینکه از فتنه 88 تاکنون هدف دشمن اسقاط نظام ولایی بوده است، گفت: مردم خوب و ولایی ایران در 9 دی همان سال جواب فتنه گران را دادند.

امام جمعه موقت تهران ادامه داد: اینکه برخی ها می گویند مسئولان نظام دهه آخر عمر خود را می گذرانند با اینکار می خواهند فاتحه انقلاب را بخوانند، باید بدانند کور خوانده اند و به فضل خدا نسل آینده با نشاط و صلابت بیشتر از آرمانها امام و مقام معظم رهبری پاسداری خواهد کرد.

خاتمی با بیان اینکه دهه کرامت بهترین فرصت برای تبیین مسئله امامت و ولایت است، افزود: جوانان مجالس معنوی را دست کم نگیرند این مجالس شما را حفظ و در دژ مستحکم خدواند قرار می دهد .

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد