فرماندار اسلام آبادغرب مطرح کرد:

قضیه منافقین یک عبرت تاریخی است/انتظار است در سطح ملی به مردم مظلوم اسلام آبادغرب توجه شود

کد خبر: 297970
|
11:31 - 1396/05/05
نسخه چاپی
قضیه منافقین یک عبرت تاریخی است/انتظار است در سطح ملی به مردم مظلوم اسلام آبادغرب توجه شود
اسلام آبادخبر: فرماندار اسلام آبادغرب گفت: سرنوشت منافقین می تواند برای کسانیکه علاقه مند هستند دچار لغزش نشوند درس آموز و عبرت آموز باشد.

افشین کریمی در گفتگو بااسلام آباد خبر، به مناسبت سالروز عملیات مرصاد با بررسی سرنوشت منافقین اظهار کرد: قضیه منافقین یک عبرت تاریخی است، در اواخر دهه  40 اینها زمانی که شروع کردند شاید از اول بر اساس اینکه دارند به اسلام خدمت می کنند تشکیل شد، اما چرا سرنوشت یک جمعی که از اول فکر میکردند خدمت به مردم و دینشان می کنند کارشان به جایی رسید که  به ابزار قدرت بیگانگان و مخالفین اسلام تبدیل شدند.

 

وی با بیان اینکه؛ سرنوشت منافقین می تواند برای کسانیکه علاقه مند هستند دچار لغزش نشوند درس آموز و عبرت آموز باشد، گفت: یکی از اشتباهات عمده این جریان این بود که خواستند مارکسیسم و اسلام را باهم یکی کنند و چیز جدیدی پدید آورند و قلبه شان دیکتاتوری به اسلام شد طوری شده بود که آنها می گفتند ما دیگر مسلمان نیستیم.

 

فرماندار اسلام آبادغرب  عنوان کرد: دومین موردی که منافقین از آن آسیب دیدند شخص محوری و دیکتاتوری حاکم بر سازمان  شان بود، بدینگونه که که اگر فردی که انسان پخته ای نیست و ایمان کافی ندارد حرفی بزند باید قبول کنی آنچه را که می گوید.

 

وی افزود: اشکال سوم منافقین رفتن به سوی فرقه های مختلف بوداعضای این گروهک به سمتی رفتند که همانند ماهی که اگر از تنگ بیرون بیاید میمیرد، نمی توانند وارد جامعه شوند و فقط باید در پادگان ها باشند و درآنجا احساس آرامش دارند.

 

کریمی تصریح کرد: خروجی سازمان منافقین  به جایی رسید که تصمیم به شهادت بهشتی گرفتند یا در جایی دیگری برای صدام جاسوسی کنند یعنی روز به روز زاویه انحراف آنان بزرگ تر می شد که امروز در کمتر وهابیتی قرار می گیرند هیچ کس در دنیا آنها را قبول ندارند.

 

وی اظهار داشت:  بروز و اوج کار منافقین به عملیات غرور جاویدان بازگشت که تمام نیروها و تشکیلات خود را از سراسر دنیا فراخوان کنند.و احساس کردند که فرسایشی که در نیروهای نظامی ایجاد شده است باعث شده که بتواندد به نیروهای مقامت حمله کنند، که می بینیم در غرب کشور به تنگه ی مرصاد میایند و در تنگه ی مرصاد شاهد این هستیم با خلاقیت و تدبیر و مدیریتی که فرماندهان هشت سال در طول جنگ داشتند دوباره با فرمان امام راحل  و انرژی مثبت باعث روانه شدن سیل عظیم نیروهای مردمی به جبهه مرصاد شد و در آن زمان مناقین به قدری  رزومه بدی داشتند که از پیرو جوان، کَرد و ترک همه و همه برای مقابله با آنان به پا ایستادند.

 

فرماندار شهرستان بیان کرد: تصور منافقین این بود بتوانند به کرمانشاه برسند و در کرمانشاه با ایجاد جنگ شهری خود را حفظ کنند و خوشبختانه با تدبیر فرماندهان جنگ و حضور مجدد خود مردم بعد از پذیرش قطعنامه این توطئه نابود شود.

 

وی خاطرنشان کرد: از عملیات مرصاد به بعد تشکیلات نظامی منافقین همانند بدنه اجتماعی آنان نزول کرد، یعنی هیچ وقت نتوانستند به آنچه که می خواستند برسند الان هم گروه تروریستی مجاهدین یا منافقین  در بین مردم جایی ندارد و فقط یه عده ای هستند که از تفکر و جامعه بریده شده اند و فرقه ای تشکیل داده اند که در آن زندگی کنند و سناریو هایی  که امروزه منافقین با آمریکا و دیگر کشورها هم علیه جمهوری اسلامی برگزار می کنند بی اثر است زیرا روح ندارند.

 

فرماندار اسلام آبادغرب تصریح کرد: ما باید واقعا قدر کسانی که جان خود را گذاشتند و به شهادت رسیدند یا جانباز شدند  را بدانیم و همچنین باید قدردان ایثاری که مردم در کل دفاع مقدس انجام دادند  و به ویژه در عملیات مرصاد انجام دادند باشیم، چون  که وحشی ترین گروه تروریست ها قرار بود بر این مملکت حاکم باشند ولی با حضور مردم شکست خوردند.

 

وی با اشاره به مظلومیت مردم اسلام آبادغرب ابراز امیدواری کرد: دولت های مختلف و رهبری عزیز نگاهی به منطقه غرب خاصه اسلام آبادغرب داشته باشند و خدماتی بیش از این که صورت گرفته انجام شود.

 

کریمی تصریح کرد: با گذشت 4 دهه از عمر انقلاب اسلامی مردم منطقه  با مشکلاتی چون بیکاری و آسیب های اجتماعی روبرو هستند که انتظار می رود در سطح ملی به مردم مظلوم اسلام آباد که هم ایمان و دانش دارند و علاقه مند به نظام جمهوری اسلامی هستند، بیش از آنچه که بوده به آنان توجه بشود.

 

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها